|
|||
|
|||
Sv: från flygplatsen till Pireus
Citat:
(Fast jag förstår ju att i detta fallet så går båten från Pireus) Samma känsla infinner sig tyvärr aldrig på återvägen Lissi |
|
||||
|
||||
Men vänta nu, jag brukar åka rulltrappa över gatan i Pireus, mycket enklare än att ta sej över gatan i gatunivå.
Mvh Janérik, på plats i Grekland |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Men oj ...... nu slirade jag ordentligt från ämnet. Ursäkta! Mitt förslag var som sagt: Ta bussen! (Och skippa rulltrappan i Piraeus! He he) Masse |
|
||||
|
||||
Fniss, fniss, fniss... Då skulle du ha sett min gubbe när han sprang med båda våra rullväskor över den hårt trafikerade vägen mot Blue Star båten, medan jag var inne och handlade biljetter med 8 minuter till godo innan avfärd... Inte mycket tid till att avnjuta någon puls här inte... Han funderade på att köpa spikskor till nästa gång... Men vi hann med båten!
MVH zakka |
|
||||
|
||||
Har efter sommarens tur provat tunnelbanan oxå.
Resultat; X96 vann överlägset. Spiken i kistan var när vi tvingades av i Douikissis Plakentias för å vänta 10 min på nästa tåg... F ö, med tanke på föregående inlägg, älskar att komma till Pireus kl 05.30, uppleva vaknandet å myllret från översta däck på Blue Star, numer Delos... |
|
||||
|
||||
Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||