![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, då var det äntligen bokat och klart! Reser tillbaka till Rethymnon och Kreta, men ensam denna gång! Jag längtar ska ni tro! Att bara få strosa omkring och göra just det man själv vill, äta på favoritkrogarna, strosa runt i gamla stan och bara vara! Hoppas nu bara att hotellet jag bokat ska vara ok. Om man läser på tripadvisor så är ju omdömena helt klart i majoritet åt det positiva hållet.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Rethymno måste vara ett av de bättre ställena att åka ensam till. Du kommer att få det underbart tror jag.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt! Trevlig resa!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hallå !! Jag bodde på Therartemis Palace för tre år sedan, det var superbra
![]() ![]() Mvh Åsa ![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi kommer ner 1 sept,stannar 14 dagar vore kul att träffas,sänder mitt mob.nr i Din inbox.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Tjohoo!
Endast 12 dagar kvar tills det är dags! Har sett att det är riktigt varmt där nere nu. Men jag undrar hur man kan få reda på hur många grader det är i havet? Älskar att bada i havet. ![]() Åsa: Bor du på Theartemis palace? Iså fall, stämmer det att en del gäster faktiskt paxar "sin" solstol vid poolen? Så trist i sådana fall. Athanasia: Jag har noterat ditt nummer! Slår en pling när kommer ner. ![]() Helena som längtar! |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Vi kom hem från Rethymnon den 17/8. Veckan vi var där så hade vi ca 26-27 grader i havet, enligt egen termometer. Precis lagom badtemp alltså. ![]() Hoppas att du får det underbart, vi längtar redan tillbaka. Maja |
|
||||
|
||||
![]()
Jassas!! Nej jag bor inte där iår, låg aldrig vid poolen så jag vet inte. Däremot om du går rakt ner från sitt hotell till stranden så är stolarna dyrare.Vid Pegasus tar dom 3.50 eller 7 för två. Och jättebra strandservice. Man beställa vad du vill från deras hotell o bra priser och man kan använda toa. Ha det gött !!!
|
|
||||
|
||||
![]()
@Helena: Ta det lugnt, du är hemma!
Hotellet? Är det mer än bara en säng och frukostplats? Det mesta går bra så koppla av och relaxa! Gör precis vad du vill och känner för, låt inga andras krav ställa till det för dig... Njut och känn dig fri! //Uffe |
|
|||
|
|||
![]()
Ønsker deg en god alenetur! Jeg er igang med min og det går helt fint og er faktisk veldig behagelig!
|
![]() |
|
|