|
|||
|
|||
OS-final!
Undrar hur många svenskar som hoppade sönder sina soffor igår av ren glädje. Svenska herrlandslaget är äntligen med i en OS-final igen. Toppenbra jobbat killar!
|
|
||||
|
||||
Sv: OS-final!
Inte jag, men det beror bara på att jag inte vågade titta. Kanske, kanske jag vågar se finalen.
|
|
|||
|
|||
Ska erkänna att pulsen var rätt så hög mot slutet. Tänk att det kan vara fysiskt påfrestande att bara titta på sport
|
|
||||
|
||||
Citat:
MVH zakka |
|
|||
|
|||
Finalen lär jag i alla fall se på mest i slutet. Saknar tålamod att se en hel match, gillar när det blir som mest spännande. Det skulle vara vansinnigt kul om grabbarna kunde spöa Frankrike i finalen. Det behövs en ny era då handbollslandslaget behöver det för framtida turneringar och för att visa att gamla framgångar inte var något som bara blir nostalgi.
Sen är det givetvis så att detta lag vi har är värda en stor framgång då de verkligen slitits mellan hopp och förtvivlan de senaste åren. Synd bara att en sådan profil som Dalibor Doder är skadad och måste utgå men då får nog en del andra tongivande spelare stiga fram och visa framfötterna. /Hasse |
|
||||
|
||||
Får nog sitta med vantar på om jag vill ha nå' naglar kvar efteråt! Börjar redan bli nervös, huga va' spännande!
/Kerstin |
|
||||
|
||||
Det gick inte vägen denna gång heller, men duktiga är dom
|
|
||||
|
||||
Men hur kunde dom lägga handbollen och basketen samtidigt?
Två fantastiska finaler, två hederssamma förluster. Som vanligt får man lida. Men man är ju van när man supportrar lag som Gefle IF, Rögle BK, Atletico Madrid, FC St Pauli osv. /Måste vara enkelt att heja På typ Barcelåna? |
|
|