Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Samos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-08-17, 15:10
Elin_A Elin_A är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2012
Standard Sv: SAMOS BOKAT!!

Åh, vad trevligt med Samosresa! Jag ska dit nu på söndag och också bo i Votsalakia i en vecka Längtar!
Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 21:00
Ceccan81 Ceccan81 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2012

Ni som varit på samos i augusti, september - vad tyckte ni om samos? Vart bodde ni? Är någon sida vackrare än den andra? Hur lång tid tar det med färjan över till kusadasi?
Med vänlig hälsning, Cecilia
Svara med citat
Gammal 2012-10-13, 03:52
Fajotta Fajotta är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2012

Hej!
Har varit flera gånger i Pythagorion vid slutet av augusti början på sempember och det är fantastisk!!! Och glöm inlägg som att det är jobbigt med torr värme. Den enda gången både jag och Samosborna tyckte det var jobbigt var en dag det var fuktigt som sjutton i luften, klibbigt. Det fläktar skönt där så man klarar värmen bra. Till och med min gamla mamma som är rädd för värmen trivdes. Om du klarar kortare backar så bo centralt. Antonios på Apollo är en favorit. Pool på taket, trevliga ägare och nära till precis allt. Plus att man ser havet från nästan alla balkonger
Svara med citat
Gammal 2012-10-13, 13:42
Ceccan81 Ceccan81 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2012

Citat:
Ursprungligen postat av Fajotta Visa inlägg
Hej!
Har varit flera gånger i Pythagorion vid slutet av augusti början på sempember och det är fantastisk!!! Och glöm inlägg som att det är jobbigt med torr värme. Den enda gången både jag och Samosborna tyckte det var jobbigt var en dag det var fuktigt som sjutton i luften, klibbigt. Det fläktar skönt där så man klarar värmen bra. Till och med min gamla mamma som är rädd för värmen trivdes. Om du klarar kortare backar så bo centralt. Antonios på Apollo är en favorit. Pool på taket, trevliga ägare och nära till precis allt. Plus att man ser havet från nästan alla balkonger
Tack! Stränderna då? Mest klappersten?!!
Svara med citat
Gammal 2012-10-13, 13:48

Ja stranden, Remataki, i slutet av strandpromenaden är klappersten men det finns andra stränder utanför byn, även sandstrand. Men eftersom jag trivdes på Remataki-stranden är jag ingen expert på detta, men vet att det finns. Däremot är det spegelblankt vatten och underbar sandbotten, så baden är det inget fel på. Något att fundera på alltså
Svara med citat
Gammal 2012-10-13, 13:50

Hamnpromenaden menade jag, alltså inne i byn...
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:39.