![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Åh, vad trevligt med Samosresa! Jag ska dit nu på söndag och också bo i Votsalakia i en vecka
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ni som varit på samos i augusti, september - vad tyckte ni om samos? Vart bodde ni? Är någon sida vackrare än den andra? Hur lång tid tar det med färjan över till kusadasi?
Med vänlig hälsning, Cecilia |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Har varit flera gånger i Pythagorion vid slutet av augusti början på sempember och det är fantastisk!!! Och glöm inlägg som att det är jobbigt med torr värme. Den enda gången både jag och Samosborna tyckte det var jobbigt var en dag det var fuktigt som sjutton i luften, klibbigt. Det fläktar skönt där så man klarar värmen bra. Till och med min gamla mamma som är rädd för värmen trivdes. Om du klarar kortare backar så bo centralt. Antonios på Apollo är en favorit. Pool på taket, trevliga ägare och nära till precis allt. Plus att man ser havet från nästan alla balkonger ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja stranden, Remataki, i slutet av strandpromenaden är klappersten men det finns andra stränder utanför byn, även sandstrand. Men eftersom jag trivdes på Remataki-stranden är jag ingen expert på detta, men vet att det finns. Däremot är det spegelblankt vatten och underbar sandbotten, så baden är det inget fel på. Något att fundera på alltså
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hamnpromenaden menade jag, alltså inne i byn...
|
![]() |
|
|