Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skiathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2012-07-11, 10:27
Klick Klick är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2006
Ort: Helsingborg
Inlägg: 893
Standard Vromolimnos

Har faktiskt aldrig besökt stränderna på Kanapitsa-udden men detta året hade jag tänkt att nu måste det bli av... Vi har funderingar på Vromolimnos och ja de andra stränderna också... Är det långt till Vromolimnos från busshållplatsen. Hur är terrängen? Hur är stranden... Blir det fort djupt... Mycket sten?

Hälsningar K - endast 26 dagar kvar!!!
Svara med citat
  #2  
Gammal 2012-07-11, 21:44
urpe urpe är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2006
Ort: Luleå
Inlägg: 85
Standard Sv: Vromolimnos

Var tillbaka på Skiathos i förra veckan. Vrolimos är en av favoriterna även om Mandraki och Elias blev mer besökta denna gång.

Ca 5-10 min gång, ner till vänster från busshållplatsen(13) ner i en svacka, upp för en liten knalle där nåt hotell ligger och ner mot stranden. Den är ej långgrund men inte heller djupt "fort", finns en upphottad beach taverna/restaurant som nu kallas Porto Paradiso, med god mat: http://www.vromolimnosbeachbarskiathos.gr/

Trevlig resa !

Hälsningar

Urban - Som vill tillbaka
Svara med citat
  #3  
Gammal 2012-08-18, 17:29
heykristin heykristin är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 21
Standard Sv: Vromolimnos

Vromolimnos är en av mina favoritstränder Mandraki och Elias beach är också otroligt fina men jag gillar när det är lite mer att titta på, och då är Vromolimnos perfekt. Lagom mycket folk, jättefin strand, lätt att få solstol. Enda minuset är att det bara finns en taverna och den är dyr, men stranden väger upp! Banana beach och Koukounaires är lite för mycket folk för min smak
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT