![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack allihopa för en trevlig kväll, det var verkligen kul att bli inbjudna! Med tanke på all retsina och ouzo som fanns att tillgå; hur mår ni idag?
![]() Krille ligger fortfarande och sover, hehe.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Enligt god sed och vänja komma här ett litet bildsvep från gårdagens mycket lyckade Kalimerafest!!
Nya intressanta och spännande personligheter ha vi mött och lärt känna. Goda , ja rent exklusiva grekiska maträtter ha vi avnjutit tillsammans med Ouzo och Retsina i väl avvägda mängder. Tack alla ni som gjorde festen så lyckad. Bildsvepet hittas på länken här nedan http://www.sendpix.com/albums/05040300/tgaov2q7qa/ Arne och Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Ojoj vilken fest, jag vill bara säga att idag är det inte roligt att vara Kalimeramedlem i Umeå, åtminstone inte om man heter Janérik.
Men jäklar vad roligt vi hade och vad maten var god. Jag vill härmed tacka alla som ställde upp och hjälpte till, väl mött nästa gång. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Här har det också varit sovmorgon utöver det vanliga. Tack alla deltagare för en supertrevlig kväll och speciellt till vårt värdpar Arne och Birgitta.
![]() Eva (Tyvärr kan jag inte se bilderna Arne länkat till) |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Går oftast att tillfälligt stänga av. Lite avis blir man. /pawik |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Janérik]Ojoj vilken fest, jag vill bara säga att idag är det inte roligt att vara Kalimeramedlem i Umeå, åtminstone inte om man heter Janérik.
Men jäklar vad roligt vi hade och vad maten var god. ![]() ![]() ![]() ![]() Men du andas i alla fall .... somliga straffas medetsamma! ![]() Ja, det såg väldigt trevligt ut också. Man blir lite avis ![]() Fler Kalimerafester åt Kalimerorna! Chris ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|