|
||||
|
||||
Nu är det liksom lite nära...
Just idag är det 28 dagar kvar och jag har precis bokat två ytterplatser på planet. Tänk så suvänt det är: du kan boka precis vilken plats du vill! Jag tycker det är värt varenda krona, i det här fallet 160 kronor T&R. Jag vill gärna ställa mig upp flera gånger under resan och jag vill inte "störa" mina medpassagerare om jag sitter längre in. Nu är det så stor längtan att jag håller på att spricka! Det är ju liksom klart allting; biljetter, boende, transfer, you name it!
Kalymnos, here we come! /Eva |
|
||||
|
||||
Sv: Nu är det liksom lite nära...
Mmmmm, vi har 17 dagar kvar till vår Kalymnosresa och vi har samma känsla: allt är ju klart och man bara längtar Tycker att tiden går sakta dessa sista veckor
Men snart.......Längtan är stor Siw Lena Ulf |
|
||||
|
||||
Citat:
Kära Siw, Lena och Ulf, idag är det bara 16 dagar kvar. Vi ses SNART! Ska bli skitkul. Måste ta en BBQ på Babis tillsammans. Kram, Agge & C |
|
||||
|
||||
Citat:
Agge, det låter trevligt Dessutom ses väl ni o jag (Siw) på Kastrup på nerresan. Sover jag så får ni väcka mej ha ha Nejdå, ingen fara men mitt tåg är på Kastrup vid 01.00 på natten mellan torsdag o fredag Lena o Ulf kommer till Kalymnos senare på kvällen Kramar till er från oss tre |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi ses! |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag tror dig |
|
|||
|
|||
Citat:
Ha en fin tur!!! Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag har hamnat längst in, i mitten, mycket sällan ytterst, så jag betalar gärna för att få sitta ytterst... För mig är det värt varenda krona. Jag vet hur dan jag är, så varför inte? Vi bokar dessutom alltid Novair Easy för att få lite mer utrymme för "magen". Hur gör ni, för att få ytterplatser? Behöver alla tips inför nästa resa! /Eva |
|
|||
|
|||
Citat:
Men jag har full förståelse om man vill veta innan och vara säker på en bestämd plats att man kan vilja betala. På charter kanske man inte kan boka utan att betala, men då har vi haft tur för vid incheckningen har vi kunnat säga att vi vill ha gång på samma rad båda två och det har vi nästan alltid fått. Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Detsamma Jorunn Siw Lena Ulf |
|
||||
|
||||
Citat:
Nu är det bara tre veckor kvar och det kommer att gå undan med en rasande fart! Veckorna går så fort, det är ju bara måndag och så är det fredag på en gång... ;-) Idag firar jag ett helt år som rökfri! Hur går det för dig? Ha de gott! /Eva |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bravo