|
|||
|
|||
Sv: Tilos fjorton år senare.
Citat:
Låter bra med temperaturen på Tilos. Vilken fin avskedsgåva ni fick! Förresten har ni haft några besvär av mygg under er vistelse? mvh Sunny12 |
|
|||
|
|||
Låter härligt, men jag brukar ju dra med mig dåligt väder till Grekland så jag säger bara:Synd om er som åker till Tilos samtidigt
Själv njuter jag lika bra oavsett väder, men visst vill jag ha fint väder på vandringarna.....de blir härligare då även om jag vandrar även i regn. Lite lagom sensommarväder vore fint! Lissi |
|
|||
|
|||
Inte åker jag till Grekland för att jag gillar regn och kall temperatur iallafall, det har vi ju fått uppleva hela sommaren här i Sverige! Nu behöver man ladda batterierna för den långa vintern som är i antågande! Visst är det skönt med lite svalka emellanåt på semestern och lite dugg-regn kan jag stå ut med. |
|
|||
|
|||
Jag åker inte heller till Grekland för att få regn, men eftersom jag åker till Grekland i september eller oktober varje år så får jag vara beredd på att det kan regna och då ser jag till att njuta i alla fall!! Som 2009 i oktober då det regnade kopiöst på min Tinosresa 5 dagar av 7. Det blev ändå en jättejättemysig resa....
Lissi |
|
||||
|
||||
En del myggbett har det blivit trots maskin i väggen. Men inte så farligt som det brukar kunna vara på en del öar.
Jag tror det goda vädret håller i sig. Tilos ligger ju rätt lång söderut och nog har det varit varmare än normalt när vi brukar åka i September. Jag snackar med vädergudarna innan jag åker så solen och värmen stannar kvar Flaskan vin vi fick var verkligen trevlig. Med tanke på mannen bakom den så känns det speciellt. |
|
|||
|
|||
Citat:
Sen är jag en sol-älskare, då mår jag bäst! |
|
|||
|
|||
Citat:
Ja tack snacka gärna med vädergudarna och be dom spara lite värme till oss som ska dit snart! |
|
|