Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hej, nu är vi tillbaka igen

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-09-21, 11:37
bob-kåres avatar
bob-kåre bob-kåre är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006
Standard Hemma från Kreta

Det infinner sig alltid en liten mini depression när jag återvänder hem efter semestern. Dels för att jag absolut inte vill åka hem och sen för att det går så fort att komma tillbaka till vardagen precis så som den var innan man åkte. Fast som tröst så brukar jag genast börja och planera nästa resa. Nästa resa skall bli till någon plats jag aldrig varit på förut känner jag. Givetvis handlar det om Grekland, men någon ö eller plats på fastlandet som jag hittills har missat får det bli. Kanske flera öar... Planeringen är i full gång. Just det, det var underbart på Kreta med temp över 30 varje dag och sen fick jag uppleva ett skyfall som jag aldrig varit med om förut, inte heller grekerna som jag pratade med där vi sökte skydd hade varit med om nåt liknande.
Svara med citat
Gammal 2012-09-21, 15:34
nekjam nekjam är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2005
Standard Sv: Hemma från Kreta

Citat:
Ursprungligen postat av bob-kåre Visa inlägg
Det infinner sig alltid en liten mini depression när jag återvänder hem efter semestern. Dels för att jag absolut inte vill åka hem och sen för att det går så fort att komma tillbaka till vardagen precis så som den var innan man åkte. Fast som tröst så brukar jag genast börja och planera nästa resa. Nästa resa skall bli till någon plats jag aldrig varit på förut känner jag. Givetvis handlar det om Grekland, men någon ö eller plats på fastlandet som jag hittills har missat får det bli. Kanske flera öar... Planeringen är i full gång. Just det, det var underbart på Kreta med temp över 30 varje dag och sen fick jag uppleva ett skyfall som jag aldrig varit med om förut, inte heller grekerna som jag pratade med där vi sökte skydd hade varit med om nåt liknande.
Kände du av jordskalvet? Jag vaknade av att sängen skakade, men inte mycket.
Svara med citat
Gammal 2012-09-21, 20:35
bob-kåres avatar
bob-kåre bob-kåre är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006
Standard Sv: Hemma från Kreta

Citat:
Ursprungligen postat av nekjam Visa inlägg
Kände du av jordskalvet? Jag vaknade av att sängen skakade, men inte mycket.
Jag vaknade till vid den tiden vet inte om det var pga det eller om jag var utvilad
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:55.