Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Santorini

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-10-08, 13:07
Malina Malina är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Vänlighet och generositet på Honeymoon

Själva olyckan var ju den 17.8 - alltså 3 veckor innan vi reste.Alla sa hela tiden att såret läkte fint,så det ÄR svårt att förstå hur det kunde utvecklas till kallbrand. Vi skulle kunna "gå vidare" med hela historien,men allt läkte ju fint på Santorini,tack vare Achilleas och Andreas fina vård,så vi känner oss lugna nu.Återbesöken på vårdcentralen har också gått bra,även om läkaren såg lite skyldig ut.Det kan ju ha varit något som fick snett på SÖS också.Nu har vi skickat in alla papper och otäcka foton till försäkringskassan,så vi får verkligen hoppas att de ersätter oss,eftersom det blev en dyr historia.
Folksam ersätter inte,eftersom skadan ska ha skett"på plats".
Jag har iallafall fått en god inblick i traumasårbehandling.Mycket intressant! På Santorini användes (efter rengörning) en salva med BOTOX,som skyndar på hudbildning och desinficerar.Vi tog med oss salvan till vår vårdcentral och läkaren och sjuksköterskan är intresserade och använder den på Emilio.

Honeymoon är som sagt alldeles underbart! Det blir ju faktiskt som ett hem.Julia är fantastisk och alltid lika välkomnande och ROLIG! En kväll satt vi och pratade om beläggningen.Jag frågade J.om det skulle komma några fler gäster och då sa hon "Yes,tomorrow come two people from Bookingcom". Oh,sa jag "where is that"? Julia stirrade konstigt på mig och DÅ förstod jag att det var en bokningssite hon pratade om.Vad vi skrattade!

Nästa år kommer vi självklart tillbaks till Honeymoon,men också till Amorgos,Naxos och Koufonissi!
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:12.