Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-10-18, 18:09
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Kari i Dodekaneserne - høsten 2012

En liten hilsen fra CHALKI

- sitter på balkongen vår i front på " Villa Dorothea", utsikten er ubeskrivelig, hvilken "KULISSE", VAKRERE omgivelser kommer jeg ( i farten ) ikke på at vi har hatt, BYEN, HAVNA, HAVET - vi er virkelig betatt av Chalki

At været er maksimalt bra , og har vært det hele ferien hittil, er jo heller ikke noe minus - 26gr nå, i går var det 27 gr ved midnatt - langt over normalen for oktober

Det eneste "skjæret i sjøen" hittil er at det f.t. ikke er minibank/bankomat her på Chalki - det eneste vi fant var et firkantet hull i veggen

- minibanken her ble fjernet/hentet for ca 14 dager siden fikk vi vite, "ingen" visste noe på forhånd, men den skal komme på plass igjen i løpet av noen uker...., men det hjelper ikke oss, i dag måtte vi reise til Tilos for å ta ut penger, dit skulle vi først tirsdag til uka egentlig!
Nå er den planen endret - vi koste oss der i dag, og er fornøyd med det! Akkurat nå synes vi Chalki er finere - unnskyld alle som elsker Tilos
Kanskje blir vi her litt lenger i stedet - time will show

Jeg ville gjerne lagt inn noen bilder i tråden, men...dessverre har jeg glemt "teknisk utstyr" hjemme og får ikke lagt bilder over på PC....!
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:23.