|
||||
|
||||
Sv: Frågebild 548
Citat:
Det enda EM-kval som jag känner till som går nu är väl handboll? Sverige spelade nyligen borta mot Holland....och vann med ett nödrop .. Var du där, - i Almere? //Conny |
|
||||
|
||||
Citat:
PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
Hej igen!
Ja, just det ja. Sorry! Du har ju J som spelar i laget! F16 väl? De vann ju och J gjorde det avgörande målet efter halvtidsvilan! Grattis! Platsen var Österrike och Lindabrunn! //Conny |
|
||||
|
||||
Förtydligande: De fick alltså oavgjort i sista matchen mot Österrike och därmed vann de gruppen!
//Conny |
|
||||
|
||||
Citat:
Platsen Lindabrunn var en liten ort som jag inte hittade något boende så bilden är tagen i en annan ort med nedanstående vattendrag rinner igenom orten och ca. 400 meter ner i en stor välkännd flod. Var är vi då i Österrike PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
Då är det väl Baden ?
//Conny |
|
||||
|
||||
Nej inte Baden. Mer norr ut. Jag såg och hörde flygplanen när de startade och landade på Wien flygplats.
PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
Mödling ligger norr om Baden....
//Conny |
|
||||
|
||||
Mödling ligger norr om Baden men långt från Wiens flygplats och det finns inget stort vattendrag som riner ut i Donau på ca 400 meter avstånd från mitt kort. Orten börjar på F.
PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
Hej!
Hmmm... Floridsdorf kanske? //Conny |
|
||||
|
||||
Fischamend. Har juksa litt og kikket i google map.
|
|
||||
|
||||
Conny nu är du närmare målet men ca 1 mil kvar.
PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
Vim helt rätt grattis Rätt svar: Österrike Fischamend GRATTIS till er båda Conny och Vim PANAKAKIS |
|
|