|
||||
|
||||
Att bli lycklig på minuten
Vi har kört i snöoväder till Stockholm. Inte kul. Men bra mycket roligare om man lyssnar på radioprogrammet På Minuten. Jag brukar alltid ladda ner gamla program till mobilen och lyssna under resan. Finns inget bättre sätt att förgylla en tråkig långkörning på. Många skratt blir det, inte minst för att de som deltar skrattar så mycket, och ofta. På minuten gör i alla fall mig till en lyckligare människa. Läs mer på Sverige Radio.
|
|
|||
|
|||
Sv: Att bli lycklig på minuten
Jag minns när det var Stig Järrell (han var oftast bäst), Margareta Krook, Moltas Eriksson och Catrin Westerlund, som satt i panelen, då var På Minuten också ett måste för mig, men hur länge sedan var det ?
|
|
|||
|
|||
Citat:
När man kör bil så är radion suverän. /pawik |
|
|||
|
|||
Jag lyssnade också på På Minuten när det gamla gänget var igång, visst var Lennart Swahn programledare/domare? Stig Järrel kunde ofta hålla på hela minuten oavbrutet utan några protester från de andra. Det var verkligen en behållning, jag var inte lika road av de andra deltagarna. /Hasse |
|
||||
|
||||
Lyssnade också på den gamla goda tiden. Minns också att Järrel kunde prata en hel minut. Den enda som kan göra det idag är Hans Rosenfeldt. Han är suverän.
Här finns 220 program att lyssna på, eller ladda hem. |
|
|