![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den 25 december har Sune i Grekland premiär. Filmen är inspelad på Rhodos. Jag har inte tid att se filmen i jul, men hoppas så klart att någon annan har, så vi får veta om det är något att se.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har fått fyra biljetter av Ving till förhandsvisningen här i Umeå nu på lördag. Kan dock inte gå själv utan har överlåtit dom till barn och barnbarn.
Femåringen ser fram emot föreställningen så vi får se vad han säger sen. ![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Enligt Aftonblaskan är det hatstorm mot nya Sune-filmen. Hmmm, vissa borde skaffa sig ett liv alltså.
/Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() Vissa människor har verkligen svårt för att ta till sig något nytt, allting måste gå i samma hjulspår annars blir det ramaskri! Tror att den här filmen är "kul" att se, speciellt för att den är inspelad på Rhodos. Jag ska gå och se den iallafall! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Och visst är den inspelad på Sunwing Kalithea, sett några scener ur den och känner igen mej!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är det produktplacering a la Solsidan? Det här med Ving alltså?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /NW |
|
||||
|
||||
![]()
Enligt DN har nästan 250 000 sett filmen under helgerna. Är det någon här som har sett den?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag såg förhandsvisningen. Jag gillade filmen för vad den är men vissa effekter drogs för långt. Hade varit bättre om de fokuserat på lite mer av Sunes känslor och att han förlorat tjejtjusarkraften. Tror att barnbarnet på fem år var ganska nöjd men det är ju spännande att gå på bio oavsett i den åldern. Han tyckte lite synd om tjejen som drabbades av alla olyckorna.
Eva |
![]() |
|
|