|
|||
|
|||
Tips på boende 1v i augusti
Hej hej!
Ny här på forumet då jag är på jakt efter tips på boende på Samos. Jag och min sambo gifter oss i augusti 2013 och vill gärna åka till Samos på bröllopsresa i slutet av augusti. Med på resan kommer även vår son vara, då 1 år och 4 månader. Vi vill gärna bo i lägenhet eller liknande och själva sköta maten. Så nu undrar jag om ni har något bra tips på lägenheter på Samos, gärna till bra pris och helst med pool så lillen kan svalka sig? Tack på förhand! |
|
||||
|
||||
Sv: Tips på boende 1v i augusti
Jag skulle så gärna hjälpa dig, men där jag brukar bo på Samos finns varken kök eller pool. Ska ni resa på egen hand, eller åker ni charter?
|
|
|||
|
|||
Vi har bott ett antal år på Anthemis som ligger c:a 800 meter från Samos stads centrum. Lagom promenad till staden på kvällen, finns även några restauranger, taverner längs med vägen mot stan. Lägenheter med litet kök, pool, rent och snyggt. Enkelt med bil att ta sig runt ön och besöka lite olika platser.
|
|
|||
|
|||
Har inte bott där själv, men det här lägenhetshotellet får väldigt bra reviews på Tripadvisor: http://anthis.pro-samos.com/
|
|
||||
|
||||
www.samos-studios.eu Här finns ett lugnt och trevligt boende med små studios där man kan fixa mat själv!
|
|
|