Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa runt i Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-01-10, 09:37
AnnaÖrebro AnnaÖrebro är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2005
Standard inrikesflyg Naxos-Athen

Hej, jag undrar bara om man "vågar" boka inrikesflyg Naxos - Athen samma dag som man flyger hem till Sverige igen? Tiderna är perfekta, och vi kan stanna någon dag längre på Naxos och våra små barn slipper båtresan tillbaka till Athen. Har dock ingen erfarenhet av inrikesflyget i Grekland, så jag undrar är det någon som har gjort på liknande sätt, dvs flygit Naxos - Athen mitt på dagen och sedan hem på kvällen. Tack för ev. svar på förhand. Mvh AnnaÖrebro
Svara med citat
Gammal 2006-01-10, 10:56
ciakoohlers avatar
ciakoohler ciakoohler är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: inrikesflyg Naxos-Athen

Jag åkte mellan Karpathos o Rhodos samma dag som jag skulle hem o det funkade perfekt.Ni verkar ju ha gott om tid också ,så efter min erfarenhet ska det absolut funka bra.Cia

Senast redigerad av Kalimera den 2006-01-10 klockan 13:03. Anledning: Lång citering
Svara med citat
Gammal 2006-01-10, 13:05
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Har dock ingen erfarenhet av inrikesflyget i Grekland, så jag undrar är det någon som har gjort på liknande sätt, dvs flygit Naxos - Athen mitt på dagen och sedan hem på kvällen.
Jag har flygt mellan Santorini och Aten och hunnit med planet hem som gick kl 11.50 på morgonen. Planet landade i Aten runt 09.00 och det fanns gott om tid till att handla skivor på flygplatsen.
Svara med citat
Gammal 2006-01-10, 16:21
AnnaÖrebro AnnaÖrebro är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2005

Tack för svaren! Min man har ringt till Olympic Airlines kontor i Köpenhamn idag efter det vi fått positiva svar här på Kalimera och vi har bestämt oss för att boka biljetter till hemresan med dom. Det verkar smidigt. vi landar i Athen före halv 3 på em, och flyger hem till Sverige kl.21 på kvällen. Priset blir ca 1700 för oss fyra i familjen. Det känns skönt att kunna vara kvar så länge som möjligt på Naxos och att slippa övernattning i Athen med våra två barn.

Om någon undrar hur man ska boka, så gå in på Air Olympics hemsida, fyll i Danmark, där man ska fylla i vilket land där man köper biljetterna och sedan där man ska fylla i sitt postnummer var det bara att fylla i sitt svenska postnummer. Vi ska boka biljetterna i kväll, återkommer om det är något annat att tänka på.
AnnaÖrebro
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:33.