|
|||
|
|||
Apladas Apartments i Agia Marina
Någon som bott här? Står i 1 rums beskrivningen om sovloft och brant trappa. Vad innebär det? Är det trångt? Bra?
|
|
|||
|
|||
Sv: Apladas Apartments i Agia Marina
Hej
Att det finns branta trappor det finns det MEN det finns också en hiss så man behöver inte gå i trapperna. Har aldrig bott i en en rummare m sov loft men om lägenheten är som 2 rummarna så är det jätte fint. Här finns jätte bra personal och trevliga ägare. Storm trivs här , lugnt och skönt om kvällarna . |
|
||||
|
||||
Jag har bott där 2 ggr eftersom jag trivdes så bra där. Bodde då i 2-rummare i äldre delen längst bort. Trappor ja, men även hiss som sagt. Vi hade också gratis solstolar på Okeanos mitt emot där var också pool och restaurang vi kunde använda oss av. Jag har också klippt mig 2 gånger hos frissan mitt emot, bara kort klippning som blev jättebra och till det sanslösa priser 10€ (de andra frisörerna tar 25-30€, jag har frågat runt)!!!
|
|
|||
|
|||
Vi har bott där 5 ggr. Enkelt men har allt man behöver och lagom avstånd till allt och alldeles underbar utsikt. Plus i kanten för supertrevliga Irini i receptionen!
Vi älskar Apladas!! <3 |
|
|