|
||||
|
||||
Sv: Välkommen finess
Citat:
Ruby |
|
|||
|
|||
Undrar - vad är skillnaden med det nya och funktionen "Nya inlägg" som jag alltid använder...?
Gita |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Förr fanns "Nya inlägg" under Snabblänkar och då fanns de kvar nästa gång man loggar in igen, så länge man inte hade markerat dem som lästa. DEN funktionen tycks vara borta nu. "Dagens inlägg" kunde jag ju hitta förut genom att helt enkelt logga ut. NU kan jag inte alls hitta de inlägg jag inte läste sist, om jag inte varit inloggad tidigade idag. Eller?
(PS Cia är kul, men Skånsk Vinter är HEMSKT) |
|
||||
|
||||
Citat:
Ruby |
|
||||
|
||||
Sv: Saknad finess
Citat:
Citat:
Sedan är Trådad visning av inläggen tydligen numer förvalt när man inte är inloggad och det tycker jag är jobbigt. Går det att ändra? |
|
||||
|
||||
Citat:
Göran |
|
|||
|
|||
Hmm... Jag har "Linjär visning" som default... Och ni har "Trådad visning"? Hur kommer det sig? Om ni ändrar, sparas det inte till nästa gång?
Undrar Gita |
|
||||
|
||||
Inte när man inte är inloggad. Det är då man numera får trådad visning.
|
|
||||
|
||||
Citat:
På tal om uppgradering så måste jag göra en ny sådan inom en dag eller två. Men då stängs forumet bara under uppgraderingen, som bör ta en knapp timme. |
|
||||
|
||||
Hur kommer det sig att man blir utloggad efter en stunds "inaktivitet"???
Camilla |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Ruby |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Ruby |
|
|||
|
|||
Jag blir förvirrad... men det gör inget, märks ingen skillnad. Men visst blir man utloggad automatiskt nu om man inte är aktiv på x antal minuter?
Gita |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
|||
|