![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ni som gissade hade rätt på öarna, men inte placeringarna.
Nu är hela listan publicerad. Ni hittar den här. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Precis vad jag anade att KRETA skulle komma på 1:a plats och det var ju roligt!.. ![]() Kul också att Tilos och Samos klättrat upp i popularitet! |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det var ju ett ganska väntat resultat. Att Kreta kommer först är ju inte så konstigt för dit reser ju så många men att en så pass liten ö som Amorgos kan placera sig på tredje plats är ju egentligen helt fantastiskt. Tyvärr skrivs det inte längre lika mycket i forumet om de mindre öarna men uppenbarligen är vi fler som är väldigt förtjusta i dessa.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Ha,ha!
![]() Jag trodde ju på Naxos igen, där är ju våra hjärtan. Men så hann Kreta ikapp. Har vi gjort för mycket reklam? Men nu har vi planerat in ytterligare en resa till Kreta och även Naxos under året. Snabbdagbok kommer. Jag trodde Tilos skulle gå skyhögt. Det är ju så många som skrivit om denna pärla under året om varit. När kommer vår absoluta favorit upp på topp tio? Det vill säga Fourni. En liten ö med 2000 bofasta. På den lilla ön lever man ett totalt grekiskt vardagsliv. Man njuter varje sekund. Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Årets "lyft" gjorde väl underbara Schinoussa!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Kreta!!!Jippie!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Äntligen!
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
KRETA, det är inte bara Greklands bästa ö, det är där livet skall och kan vara och upplevas. Det mellan-mänskliga, det tidigare och det kommande. Naturen och det närvarande....
Tack för att vi fick möta Dig! Underbat resultat och oj.... Heja Grekland och heja Kreta och heja Kalimera och alla andra!!!! Paul |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|