![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kjempefint.
Og riktig god tur til dere ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mye interessant lesning. Spesielt for oss som har booket inn for 8 uker i Makrygialos fra 1. april. Ukene skal nyttes til å utforske østre delen av øya.
|
|
||||
|
||||
![]()
Da håper jeg at dere får en kjempefin tur
![]() På 8 uker får dere ordentlig god tid til å utforske hele den østre delen av øya. Blir spennende å få høre hvordan dere har hatt det. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Pusimal
![]() Du har redan fått många goda råd, men skaffa dig en ordentlig karta/kartbok över Kreta, så du kan navigera runt. Läs gärna mitt resebrev här http://www.kalimera.nu/resebrev/2012/kreta_gavdos.html Kan kanske ge dig lite mer tips! //PA ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hei
Dette var et fantastisk reisebrev. Føles som vi har vært ute og reist allerede. ![]() Mange gode tips her. Nå gleder jeg meg enda mer til vi skal dra. Panorama rooms for rent i Mirtos hørtes koselig ut. Har de hjemmeside på internet, mon tro? |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Pusimal
![]() Tack! Vad jag förstår, så har Katerina på Panorama ingen hemsida. Men du kan ringa, hon förstår en del engelska. +30 28420 51 362 Det är enkla studios, men rent och prydligt, välutrustat köksdel, härlig utsikt! ![]() //PA ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hei
Takk for informasjonen ![]() Da har jeg notert meg Katarinas tlf.nr, i tilfelle det blir overnatting i Mirtos. Panorama høres ut som et koselig sted ![]() |
![]() |
|
|