|
|||
|
|||
Hyra bil på Karpathos
Vi är intresserade av att hyra bil i sommar när vi åker till Karpathos, och vi är 6 personer, så det måste vara en lite större bil. Är det någon som har tips på bra företag?
Gita |
|
||||
|
||||
Sv: Hyra bil på Karpathos
Hei!
Vi har alltid leid bil hos en som heter Manolis, det ligger nede på Votsalakia hotell og minimarked. Du ser det med en gang du kommer ned dit, ved stranden. Kan jo sikkert være kjekt for dere å leie bilen i Amopi? Vi har alltid fått kjempebra service der ihvertfall. Og vi har aldri bestilt bil på forhånd. Billig har det også vært. Mvh Margrethe |
|
|||
|
|||
Hej!
Kommer du ihåg vad företaget heter? Gita |
|
||||
|
||||
Desverre, det gjør jeg ikke. Kan det være Motokarpathos, tro? Sparte på kvitteringen lenge, men nå finner jeg den selvfølgelig ikke. Skal lete litt mer, kanskje den dukker opp. Han som driver det heter ihvertfall Manolis, og det er bare å gå inn på minimarkedet på Votsalakia og si at du ønsker å leie bil, så hjelper de deg.
|
|
|||
|
|||
...det finns en hel drös biluthyrare på ön,Avis, Manolis, etc.... så det blir nog inga problem mede.MotoCarpathos hyr,namnet till trots, inte ut bilar, utan enbart moppar,scootrar och hojar....
Fast som sagt, all info är som yngst ca 3 månader gammal, så det finns inga garantier..... Mikke |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Nå husker jeg hva det heter! Trust rent-a-car, var det.
|
|
|||
|
|||
Tack Nora, jag hittade deras hemsida också, och de har stora bilar (6-9 personer)!
Gita |
|
||||
|
||||
Så bra!
|
|
|