![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Försöker febrilt komma igång med att boka en Greklandsresa till maj månad. Paleochora hänger med som en möjlighet.
Är det någon som har bott på LITO i Paleochora? ![]() / Anne |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vilket är ert stressmoment? I maj kan man normalt välja allt till de absolut bästa priserna. Ta det lugnt nu, det är ju flera veckor fram tills ni skall ner. Det finns "tusen möjligheter", allt är som bäst i maj, ni har alla möjligheter. Berätta vad ni söker, mer exakt! Paul |
|
||||
|
||||
![]()
Ja hej Paul, tack för ditt svar. Problemet är egentligen inte hotellet utan flyget. Där har vi inte så mycket att välja på och antalet dagar vi kan resa på är limiterade. Därför frågar jag specifikt om "Lito". Inte för att vi är för noga. Har läst mycket positivt om Paleochora och har nog den känslan att det skulle kunna passa oss oavsett var vi bor.
![]() / Anne |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Anne
![]() Som vanligt försöker jag att få folk att ö-luffa, nu är det ju bara en ö, men utan att bestämma boende i förväg, blir det lite luff över det hela. ![]() Jag föreslår Norwegian Air från Helsingfors cirka 7 500 sek direktflyg för två personer och två veckor. Ta buss eller bil till Paleochora. Väl framme kan ni välja boende på ort och ställe! //PA ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med PA till 100 procent !!!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men nu har vi faktiskt bokat Norwegian Hfors-Chania. ![]() Nu vet jag sen inte om vi skall överhuvudtaget till Paleochora. Men hur som helst så vill vi nog boka boendet i förväg. / Anne |
![]() |
|
|