![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Sedan tycker jag att sjukhuset i budaberget verkar vara otroligt intressant, så dit måste vi!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Ricky för alla tips!! Använt många!! Sitter kvar här en bonusdag pga Lufthansa strejken!! Men vad gör det???!! Ha ha!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vill nog också slå ett slag för Margaretaön, värd ett besök. folkliv, promenerare, löpare, lekande barn, enkla serveringar med god korv tex. Ön är som en enda stor park.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Margaretaön är dock väldigt säsongsbetonad. Har varit där i november och vi var i princip helt ensamma och allt var stängt. Men på sommaren är det fullt ös! Nu har det ju varit dagar med 20-24 grader i Budapest och sådana dagar är det säkert fullt med aktiviteter på Margaretaön. Ön har även två fina men lite slitna hotel. En runda på Margaretaön blir c:a 5 km då ön är 2 km (om jag minns rätt) |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, Margaretaön var verkligen mysig, en sån skulle vi vilja ha härhemma i stan! Vad mysigt med allt folk! Verkade vara många som träffades efter jobbet med familjer o utflykter... Motionärer mm. Ja Budapest återvänder jag gärna till! Så tusen tack än en gång Ricky för bra tips! Ja och ni andra med! Även till dig Arne med din guide!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Där var vi också! Intressant! Kul ...Annorlunda grej att se! |
![]() |
|
|