![]() |
|
|||
|
|||
![]()
var med min flickvän i faliraki på rhodos förra året, var jättefint men
vill hitta nåt liknande på kreta i år istället. Krav lika fin sandstrand, inte trångt på stranden, fint hotell nära stranden. Vart ska vi åka för att inte bli besvikna? |
|
||||
|
||||
![]()
Var det partyfaktoren eler strande som var viktigst fr dere i Faliraki? odde dere ved sentrum...elller litt unna?
Kreta har mass flotte strender, men en del steder blåser det og e mer bølger enn i Faliraki. Rethymnonkysten ha fne strender o man kan velge flere steder bo etter som hvor nære Rethymnon man ønsker å bo. Mange liker Platanias utenfor Chania ( jeg er ikke så begeistret) Områdene rundt Hersonissos kunne kanskje også passe ? Kreta er så stort og har alt ... fra det genuine Greske til oppbygde turistorter slik som Faliraki er... i mindre og større former. Skulle jeg sev reist til Kreta skulle jeg uten tvil ha valgt Paleochora... men der er ingen flotte hoteller ved stranden... bare små enkle, men hyggelige. |
|
|||
|
|||
![]()
Nej blåsigt får det inte vara..party är inte intressant men det ska vara turistigt vill inte hamna bland semestrande greker som inte gillar turister..
|
|
||||
|
||||
![]()
Hmm... Grekere liker normalt turister da..
![]() Men da er det i grunn et turiststed med moderne og gode hoteller og flott strand uten mye folk dere ønsker... og ikke blåsigt... Noen andre må hjelpe da vi har veldig forskjellig smak... ![]() Antar dere hadde likt Platanis utenfor Chania..? |
![]() |
|
|