![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Undrar vilka hemsidor ni kollar på när ni vill se vad för väder som är i antågande
![]() De jag kollar på visar olika väder... Så min fråga är Vilken är mest pålitlig? Lotta |
|
||||
|
||||
![]()
Vi brukar alltid YR.NO som vi anser vara tillförlitlig.
Arne och Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
INGEN!!!
Det är otroligt vad fel alla vädersajter har, särskilt när man bor på en ö, dom visar nästan alltid FEEEEL väderprognoser. Men jag kollar i alla fall på dessa: Denna är Grekisk men du kan hitta Engelsk text om du letar http://www.meteo.gr/citySelection-En.asp Denn är bäst och visar väder för Marinen : http://www.poseidon.hcmr.gr/weather_...php?area_id=gr Ingela |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack
![]() Vill ju inte att det regnar hela nästa vecka. För sol är ju såklart bäst. |
|
||||
|
||||
![]()
Dmi.dk tycker jag stämmer bra... men även smhi, klart och yr
![]() // Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Det hjälper inte vad väderprognoser lovar för väder, det blir vad det blir. Inte kan man avboka resan för att det kanske blir regn, eller kan man? Får man pengarna tillbaka om det inte är soligt alla dagar?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Precis vädrens makter kan vi inte råda över...det är väl inte så ofta väderprognoserna stämmer exakt!!
Klart trist för de som endast har en semestervecka i Grekland om det då skulle regna några dagar, men sån otur hoppas jag ingen får!!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
meteo.gr, Chania och poseidon.hcmr.gr använder jag och min sambo.
//Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
yr.no tycker vi är väldigt bra.
|
|
||||
|
||||
![]()
För Grekland? Ja, svarar nog ingen. Där lyser ju solen jämt ändå.
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Kollar oftast på tv men senaste dagarna har de lovat sol och varmt. Men i stället har vi fått sandvindar och har massor med Afrika sand i luften. varmt har vi dock ;-)
|
|
||||
|
||||
![]()
Alltid kul att få tips, tack! Vi hoppas på sol då det såklart blir skönare. En dag med lite regn går väl an
![]() Än så länge ser vädergudarna vara med oss på vissa väderkartor. Som sagt dom visar olika... Vi skall ha de gott vilket som. Måndag är det dags att åka till Lefkas. |
![]() |
|
|