|
||||
|
||||
Nu har jag tryckt på knappen!
Phu. Nu har vi bestämt oss för Kreta och Chania län! Sista-minuten bokad från Luleå till Chania, 1998 kr/person känns ju helt ok för plånboken också.
Vi hade tänkte hålla oss kalla och se om priserna gick ner ännu mer under helgen, men vi vågade inte. Så nu får ingen skryta här på forumet om ett 998 kronors-fynd nästa vecka.... Flygtiderna känns optimala och det ska bli roligt att se annat än norra kusten av Kreta. Roligast är kanske ändå att vi flyger på min 40-års dag, och jag får avnjuta födelsdagsmiddag i Chora Sfakion. Bättre present än så kunde jag ju inte ge mig själv! Nu dags att lusläsa e-guiden. Så himla härligt att boka en resa med bara 9 dagar till avresa! Annars brukar det vara 9 månader som gäller för vår del. Hurra! |
|
||||
|
||||
Sv: Nu har jag tryckt på knappen!
Gratulerar!! Och ha en underbar resa
Hälsningar Stinab |
|
|||
|
|||
Citat:
Paul |
|
||||
|
||||
Låter härligt , grattis i förskott både till val av resa och födelsedag
Trevlig resa ! |
|
|||
|
|||
Grattis till resan och den kommande födelsedagen!
Guiden läste vi noga och hade stor glädje av när vi var på Kreta i april. Vi testade dock aldrig att köra bil genom Samariaravinen Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi gick Samariaravinen - ner och upp - bil körde vi genom Imbrusravinen. |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi - som just bokat en resa till Spanien! Det gäller ju att klara väntan till Tinos i september |
|
||||
|
||||
Bea, ha en trevlig födelsedagsmiddag i Sfakia på fredag!
Tyvärr åker vi därifrån på torsdag till Rethymno så vi hinner inte träffas. Men kanske vi syns hemma i Umeå eller ute på skäret i sommar. Birgitta. |
|
||||
|
||||
Tack Yannis! Vi går på 100% speed här hemma hela maj, så det ska bli magiskt skönt att slappna av en vecka på Kreta! Men sen blir det Norrlandskust för hela slanten, och vi åker alltid till Norrbyskär! Så kanske vi ses!
Bea |
|
|