|
|||
|
|||
Gym på Naxos?
Lite överambitiöst kanske, men det är lite svårt att släppa på traditionen. Man käkar ju som bekant en del när man är på semester. Får lite ångest när jag inte kan gå på mitt vanliga gym... Kan ju såklart gå på stranden oxå. Någon som vet om och var det finns ett gym?
|
|
|||
|
|||
Sv: Gym på Naxos?
Jag har sett ett par gym längs vägarna ut från Naxos stad, och jag har ett svagt minne av ett eller ett par gym i "hotellkvarteren" inte så långt från St George-stranden. Du kan säkert få mer exakta svar av någon som bor på ön eller som brukar gå på gym när de är där!
Våga |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Jag och min man känner likadant och vi funderar på att boka hotell Iliovasilema, som har ett mycket litet gym, men i alla fall något. :-) Om du googlar på hotellets hemsida så ser du bild på det lilla gymmet. Har ingen bra koll vid vilken strand det ligger men det är 150 m från stranden. (40 m från havet enligt deras egen hemsida). Trevlig resa!
|
|
|||
|
|||
Hotellet ligger ganske nær ved St. George stranden.
Og lige rundt om hjørnet findes restauranten Oasis. |
|
|||
|
|||
Men Hallå har vi semester eller!?
Bra motion kan man få genom att vandra en del,vi har alltid med våra gåstavar tex och ett gummiband tar knappt någon plars och väger typ inenting.Då kan du köra ditt program på rummet eller varför inte på stranden i solen och sen ner i det härliga vattnet.Låt inte ett gym styra vart ni skall resa. Monica |
|
|||
|
|||
Citat:
Åker den 18 maj till Blue sky en vecka och 18 juli till Spiros i 2 veckor, så jag får väl kolla om man kan få "hyra" ett gåband i en timma Tack detsamma |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Mumms, Oasis!!!
|
|
|||
|
|||
Hotellet Sofos Studios i Naxos stad har gym. Bodde där förra sommaren och använde gymmet. Mycket trevlig familj som har hotellet ...rekomenderas!
|
|
|||
|
|||
Okej va bra! Ska ju tillbaka i juli, så då kan man ju fråga om jag kan få hyra bandet i en timma
|
|
|