Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Tilos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-07-01, 15:26
Anettes avatar
Anette Anette är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: "Ensam" på Tilos :)

Inte det minsta löjligt, Maggy! Klok tjej! Dessto roligare att kunna säga att det inte finns någon anledning till oro. Vilket du kommer att förstå när du kommer dit. Det är lugnt och stilla. Du kommer säkert att bli "hälsad på", men det är ju bara trevligt. Jag gick hem ensam från strandpromenaden en kväll upp till Marina Studios, och tänkte inte ens på att det kunde vara o-bra.
Ha en härlig vistelse på Tilos! Det är svårt att inte ha det...
/Anette, som var där en vecka i början av juni
Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 15:51
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012

Maggy du kan känna dig helt lugn och trygg på Tilos, jag reste också själv och var där i 3 veckor, råkade inte ut för något obehagligt. alla man möter på kvällarna är bara artiga och trevliga!

Mvh Sunny
Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 16:13
Maggys avatar
Maggy Maggy är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2012
Standard Re: "Ensam" på Tilos :)

Tack så jättemycket för era svar, Sunny och Anette... ...känns härligt och helt underbart... ...jag vill till lilla Tilos... ...nu ska jag boka till sista avresan från Köpenhamn/Kastrup 6 oktober...

/Maggy
Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 16:17
Maggys avatar

Tack, Inkfish... ... låter fantastiskt härligt... ...lovar berätta ifall den där guden infinner sig... ...vem vet...

/Maggy
Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 16:32
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Re: "Ensam" på Tilos :)

Citat:
Ursprungligen postat av Maggy Visa inlägg
Tack så jättemycket för era svar, Sunny och Anette... ...känns härligt och helt underbart... ...jag vill till lilla Tilos... ...nu ska jag boka till sista avresan från Köpenhamn/Kastrup 6 oktober...
/Maggy
Håller med alla föregående talare och jag övervägde faktiskt att sova över en natt på en solstol på stranden i höstas, bara för att ha väldigt nära till bad i soluppgången, men eftersom maken antagligen inte gillat detta så avstod jag! Jag har aldrig nånsin känt mig så trygg som på Tilos....Möjligen då på Tinos fast där snurrar så mycket mer folk runt och där är större så där skulle jag nog inte sova på stranden.
Eleni ligger ju väldigt nära centrum, det är liksom inga avstånd i Livadia.
...och vore det inte för att vi kommer hem från Tinos straxt innan 6 okt så skulle jag gärna också bokat en resa till Tilos sista charterveckan!

Lissi
Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 16:57
Maggys avatar

...underbart, Lissi... ...och tänk...nu har jag bokat... ...YES!! ...den 6 okt från Köpenhamn/Kastrup...

/Maggy
Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 17:46
elca elca är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2008

Jag kommer åka själv den 14 juli,, så den grekiska guden tar jag hand om ,men lovar säja till honom att skicka en kompis den 6.
Jag litar nu på alla här på forumet som säjer det är en härlig ö, jag ska bara vara och ladda batterier innan hösten. Tror det kommer bli en lugn och skön tripp,precis som jag vill ha det.
Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 17:59
Maggys avatar

...såå generöst av dig elca... ...ta väl hand om honom tills jag kommer... ...jag litar också på alla om hur underbart det är på lilla Tilos...Vill också ta det lugnt, äta gott, vandra (till trots för mitt dåliga lokalsinne, men det finns väl kartor) och träffa trevliga människor...mysiga soluppgångar och morgondopp... Har redan haft kontakt med Elinis via fb...blir säkert hur toppen som helst...

/Maggy
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:57.