|
||||
|
||||
Leros - Pandeli
Frukost och utsikt från Niki´s studios i Pandeli. Ett prisvärt boende med pool och trevlig ägare en liten bit upp från stranden i Pandeli. Har återkommit till Leros efter 9 år och måste säga att Pandeli är ännu bättre än vad vi mindes det. Den här lilla kombinerade fiskebyn/turistorten har en mysfaktor som slår det mesta. |
|
||||
|
||||
Sv: Leros - Pandeli
Jaja, till Leros MÅSTE jag. Känns faktiskt att Leros är den ön jag allra mest MÅSTE till.
Ha det så skönt! / Anne |
|
||||
|
||||
Vilken härlig bild! Leros är ingen ö jag besökt - än. Och det enda jag vet om ön är det jag läst i Göran Schildts böcker. Dianas ö handlar ju bland annat om hans husköp på Leros.
Ha en fortsatt skön semester. Hälsningar! Sjöborren. |
|
||||
|
||||
Citat:
Ja, du om någon borde åka till Leros. |
|
||||
|
||||
Nikis studios bodde vi också på för 6 år sedan då vi var på Leros. Emma som då var 1,5 år lekte hela tiden med dottern i huset som var ett par år äldre. Hon har blivit stora damen nu såg jag då jag hittade dem på Facebook.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Citat:
Det finns två döttrar. Elefteria, som din dotter lekt med, är i 11-12 årsåldern nu. "Stora damen" är nog Niki (som givit namn åt anläggningen). Hon är i 25-årsåldern och utbildad optiker med glasögonbutik i Lakki. Lars |
|
||||
|
||||
Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Nej, hon har sitt jobb som optiker i Lakki, men bor i en av lägenheterna på anläggning och hjälper mamma Maria lite med hotellet under kvällstid.
|
|
|