![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nej, men jag jag har gått över bron.
![]() Citat:
![]() Jag vet inte om ni hade tänkt att bo på Eleonas i Zaros, men om det var där ni tänkt bo så är där helt fantastiskt. Vi bodde där en vecka, och skulle kunnat stanna hela livet. Men om jag bara skulle stanna en natt hade jag valt Milia, för det är så himla speciellt. |
|
||||
|
||||
![]()
Nej har kikat på Keramos, tycker Elonas blir något dyrt.
Ylva: jag förstår Jannes svar då jag skrev om vår rutt, den går västerut. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror inte det blir billigare i Milia. Vi brukar alltid anteckna hur mycket vi betalar för boenden, men jag har inte den listan i denna datorn. Om jag inte minns fel betalade vi typ 65 € på Eleonas, och typ 60 € i Milia. Båda priserna inkluderar ekologisk frukostbuffé. Det är oktoberpriser.
Zaros är en mycket bra bas om man ska se omgivningarna, och en trevlig by i sig. Milia åker man till för att stanna, inte ha som bas. ![]() Vi har haft en av de mest fantastiska upplevelserna i våra grekisk liv i just Milia. Att efter en god middag i stearinljusens sken sakta gå hemåt i total tystnad och titta upp mot en stjärnhimmel (finns inga lampor i Milia) som lyser så stark att man inte tror att det är sant, det kommer jag aldrig att glömma. |
![]() |
|
|