|
||||
|
||||
Bostadsort Göteborg
Hej allihop!
Långspark, men det gäller att ha alla antenner ute. Min dotter, bosatt i London för tillfället, ska börja läsa juridik på Göteborgs universitet. Hon söker någonstans att bo. Inneboende, studentrum, andrahandslägenhet, whatever... Skötsam flicka, 23 år. Har du någon kontakt med någon, eller tips om något, eller vart hon kan vända sig, hör gärna av dig till mig. Alla tips mottages tacksamt! Hon ska registrera sig 16 augusti, men har vänner och kan trixa sig fram på soffor ett litet tag. Pliiis Vänligen, Anders. |
|
||||
|
||||
Sv: Bostadsort Göteborg
Det jag kan bidra med är ju att söka genom SGS, och att ställa sig i kö på Boplats. Söka på olika söksighter. Vår dotter tex. fick första terminen ett studentrum, nu bor hon och en kompis i en jättefin studentlägenhet. Bara man kommer in så går det sedan att "avancera". Finns ju mindre pensionat i Göteborg, kanske går att göra någon vettig deal med nån sådan.
|
|
||||
|
||||
Tack ramses! Vi är inne på samma som du. Får bli lite provisoriskt i början och ha tålamod med SGS framåt året. Har halvhugg på ett ev. inneboende i en villa i Sävedalen. Boplats verkar vettigt.
|
|
||||
|
||||
Citat:
//Kikh Senast redigerad av Kikh den 2013-07-25 klockan 04:30. |
|
|