![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - men siden jeg har bodd på Semeli, og har vært inne i et par rom på Arocaria, kan jeg jo si hva jeg synes og. Først vil jeg og si, som mange andre, at Nea Chora er blitt en virkelig favoritt ![]() Med forbehold om at rommene på Semeli er pusset opp siden 1 april i fjor. da jeg reiste derfra, så er rommene på Semeli litt mer "slitt" enn de på Arocaria. Litt høyere standard på Arocaria, men jeg l i k t e rommet mitt, nr 2, på Semeli like godt ![]() Forskjellen synes også i prisen, begge stedene kan bookes på booking.com nå, og Semeli er noen euro billigere, når man sammen ligner de rommene som har h a v utsikt, og det vil vi jo ha, og ikke rommene mot baksiden! Du har kanskje sett mine utsiktsbilder som jeg har lagt ut tidligere. Og fordelen med å være der i mars var at da var det deilig å sitte på balkongen hele ettermiddagen og til slutt nyte den v a k r e solnedgangen ![]() - "problemet" var d a at sola ikke kom inn på balkongen til frokost, så det kunne være litt kjølig da, men med en tynn fleece var det varmt nok ![]() Rom nr 1 og 2 er i 4 etasje på Semeli, og er de jeg anbefaler, utsikten er jo fin i front i etasjene under og. - så om du ønsker en El-stolpe med på bildene dine for å få det ekstra gresk, så kan du bo i 2 og 3 etg ![]() Familien som eier Semeli er også veldig trivelig, "bestefar" bor i 1.etg , vertparet bor ikke der. Vi gleder oss til noen dager i Nea Chora i slutten av oktober ![]() O m vi kommer til bo på Semeli, eller på Arocaria, er vi litt i tvil ![]() Jeg vil helst ikke svikte "Semeli", og likte meg veldig godt (som sagt) - velger vi Arocaria, er det pga heisen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|