|
||||
|
||||
Sv: mat på flyget?
Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
är det den då man äter vanligt 5 dagar och festar 2? Den har jag kört länge |
|
||||
|
||||
Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Ska snart åka med easyJet.
Där utbjudes diverse mackor, sallader och drycker ombord. Men det går också alldeles utmärkt att ta med egen mat och dryck. Dock gäller att alkohol endast får förtäras om den är köpt ombord och övrig dryck ska självklart vara köpt innanför säkerhetskontrollen. Visst kan man överleva både 3, 4, 5 eller flera timmar i luften utan käk. Men jag tycker inte att det är en överlevnadsfråga utan en trivselfråga. Resan känns kortare och trevligare om man fördriver den med lite god mat och dryck. Masse |
|
||||
|
||||
För vår del har detta varit den huvudsakliga anledningen att alltid äta på planet, det blir ju lätt småtråkigt att flyga, särskilt för barnen. Dessutom tycker jag att maten oftast är mycket god och av bra kvalité!
|
|
||||
|
||||
När jag flög ner till Chania för några veckor sedan blev jag glatt överraskad... Köpte endast flyg för 500 kr t o r med Langley. Eftersom sonen var med och ville ha mat så hade jag tänkt boka på det...och resväska om det inte ingick. Men jag fick inte upp några frågor om tillägg... Så 20 kg bagage och baguette, yoghurt, kaffe, kaka, juice, dricka, vatten OCH vin och öl ingick Man kan ju säga att själva resan var gratis Jag brukar ju hitta och boka billiga biljetter men det här var ju extremt billigt
// Malin |
|
|