|
||||
|
||||
Sv: Jag - En grottkvinna
September nästa år - min favoritmånad. Hm! Stämmer det att det betyder lycka om en främling plötsligt dyker upp ...
|
|
||||
|
||||
Stort TACK för underbara bilder med dito beskrivning av strapatserna .
Och Grattis till förlovning, samt planering av bröllop . Det låter som vi kan se fram emot att få se de bilderna också . Abi |
|
||||
|
||||
Citat:
Birgitta. |
|
||||
|
||||
Grattis till den fina berättelsen, till fina fotona men framför allt till vad som ligger framför dig, d v s ett riktigt bybröllop ala Kreta.
Det blir jättespännande och en stor upplevelse. Bara själva planeringen är en stor happening, oj va kul du kommer att ha det framöver. Vi har varit med om flera bybröllop när vänner gift sig och det är nog det bästa vi upplevt på Kreta under alla år vi varit där. Stort lycka till!!!!!ha kul!!! och glöm inte att baka xirotigana, kanske några tusen om släkten och bekantskapskretsen är stor()!!!! lars Kriti stin kardia mou |
|
|||
|
|||
Citat:
Ärligt talat , Lars, du verkar inte "up-to-date", och mumlar vid sidan om din mun, och jag tar i fortsättningen avstånd ifrån Dig. Ditt inlägg verkar mer bero på fylla än inlevelse! Detta är ärligt från mig, och även till alla inklusive admnistratör av detta forum !!! Stefan - Kalmaki |
|
||||
|
||||
Citat:
Stefan, vårt bybröllop är uppskjutet på grund av tidsbrist eftersom vi var i Norge hela vintern och planerar att återvända dit även denna vinter. Det krävs stora pengar (finns i Norge) och massor av tid (som saknas när man jobbar 150%) för att organisera bröllop, så även kunskap om diverse danser och grekiska böner som jag bara hinner skaffa mig om jag stannar här på Kreta om vintern. Jag vet att jag har både ditt, Lars och många andra läsares stöd, men planeringen är det jag och ev blivande make som måste hålla i. Nu i kristider är det tyvärr viktigare att försöka överleva än att bränna allt krut på en byfest av stora mått //Kikh |
|
||||
|
||||
Jag är ledsen, att jag inte är uppdaterad men jag blev så glad när jag såg vad som var på gång för Kikh.
Dessvärre var jag inte tillräckligt uppmärksam på datum då meddelandena skrevs. Jag trodde att det fortfarande var mänskligt att fela ibland utan att bli beskylld både för det ena och det andra men tydligen icke så av alla. Fylla är så dumt så det får stå för dig och dina egna tankar och teorier Stefan och att du tar avstånd från mig accepterar jag med tacksamhet. Hur som helst Kikh även om bröllopet är uppskjutet så tror jag att du planerar och funderar, eller hur? Jag är uppriktigt ledsen för min ouppmärksamhet men jag vet att du förstår att detta inte var min mening. Lycka till i fortsättningen!!!! lars Kriti stin kardia mou Senast redigerad av lars den 2013-09-11 klockan 15:47. |
|
|||
|
|||
Kanskje en idé at om man absolutt må skjelle ut noen, send et pm
|
|
||||
|
||||