|
||||
|
||||
Sv: Havssköldpadda på Naxos
Ja, verkligen! Arne och Birgitta ska ju snart dit så vi får skicka dem att sköldpaddsspana.
|
|
||||
|
||||
Hon lever!! Uppgifterna jag fick igår om sköldpaddans frånfälle visade sig vara fel. Jag kommer precis från Agia Anna och hon kom inpaddlande som vanligt 10 i 5.
Aldrig har jag varit så glad åt att ha fel! Ber om ursäkt om jag orsakade skrämselhicka, men min källa hade t.o.m bilder på död sköldpadda, troligen en annan som spolats iland av sydvindarna. Försökte lägga in en bild men lyckades inte..... Senast redigerad av alfahanne den 2013-09-19 klockan 16:32. |
|
||||
|
||||
Nämen så bra, heja sköldpaddan!
/ Anne |
|
|||
|
|||
Vajert!!!! Hurrrraaaaa!
|
|
|||
|
|||
Jag tycker att hon kan heta KALIMERAMOU!!
|
|
||||
|
||||
Åhhhh vad skönt att höra!!! Blev verkligen ledsen där en stund... Skönt att det var falskt alarm men synd om den andra sköldpaddan...
MVH zakka |
|
||||
|
||||
Det var då för väl!
Jag säger som Alala: heja sköldpaddan! |
|
||||
|
||||
Idag såg vi den!!! Fast bara lite... Om det bara inte varit så illa svårt att passa tider på semestern... Vi promenerade till Ag Anna idag och var väl framme vid 17.00 tiden. Då var dagens matning redan klar och sköldpaddan på väg ut igen. Men vi hann och få en skymt av den i vattnet ( tur att det är så klart...) Den är STOR!!! Imorgon blir det till att ställa klockan och se till att vara på plats FÖRE fem för att kanske få se den ordentligt... Helt fantastiskt!!!
MVH zakka från ett varmt och härligt Naxos |
|
|||
|
|||
Kul, fint och underbart!!!!!
|
|
||||
|
||||