![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Folk trenger slett ikke holde med meg, inkfish
![]() Jeg synes bare det er underlig at så mange ikke engang gir fastlandet og nærmere bestemt Peloponnes en sjanse. Der er hav, strender, skjærgård og fjell som stuper i havet der også, der er søte fiskerlandsbyer, pittoreske fjellandsbyer, stappfullt av severdigheter, deilig "hjemmelaget" mat, enkelt - om man vil - å komme seg vekk fra turiststrømmene, vakker og variert natur, generelt lite trafikk, hyggelige folk etc. Enhver har sin egen definisjon av ferieparadiset, og heldigvis for meg er ikke Peloponnes et stort chartermål, men jeg mener helt seriøst at mange går glipp av noe om de bare drar til øyene, slik jeg også gjorde før. Men så utrolig mange ganger lager folk tråder om forslag til reisemål, og setter opp en liste med kriterier. Peloponnes (f.eks) kunne fylt alle kriteriene, bortsett fra det må være en øy og/eller charter. For f.eks. folk som ikke er reisevante eller reiser med småbarn skjønner jeg at charter er topp. Men de som har vært på tre, fire øyer og nå vil "prøve noe nytt"? Det ser man jo også ofte. Men det skal altså ikke være så nytt likevel, tydeligvis... Det gjør jo selvsagt folk som de vil med. Jeg skriver mine meninger, som sagt er det helt ok å mene noe annet ![]() Senast redigerad av Admirala den 2013-10-07 klockan 12:06. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag tror inte att du når fram till dem, dock, så länge du får dem att känna att det de uppskattar och vill ha är sämre, inte duger, inte är "äkta Grekland" jämfört med det du själv väljer. |
|
|||
|
|||
![]()
For meg føles fastlandet mer "ekte" en mange av øyene. Hvis folk blir fornærmet av at jeg har den meningen er det jo rett og slett synd på dem.
|
![]() |
|
|