![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack - igen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken touché på livet ni har. Men olyckan visar på hur snabbt saker kan förändras! Ett ögonblicks obetänksamhet och katastrofen är ett faktum. Jag är glad att det gick bra. Fortfarande fascineras jag av livets enkla trivaliteter. Du beskriver de så härligt enkelt. Det behövs inga krusiduller... verkligheten räcker oftast till och det blir nästan i överkant ibland. Detta enbart baserat på naturliga händelser i vardagen.
Det här är vårt nuvarande problem! Vardagen verkar inte räcka till för somliga utan den måste kryddas med något extra. Till de som inte tror på mig brukar jag säga att ta bort skygglapparna en stund och lev livet. Du vet, det där vanliga enkla där vi pratar med varandra och umgås! Inte sitter och scratchar på våra klösbrädor och försöker se upptagna ut! Jag har portat mina barn från besök då deras klösbrädor är viktigare än en stunds umgänge med "pappa". Lämnar de telefonerna så är de välkomna igen! Nu var jag djävligt drastisk, men jag tror det behövs. Någon måste sätta ner foten och säga stopp! /Ulf ifrån ett snötyngt Öjebyn |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har portat mina barn från besök då deras klösbrädor är viktigare än en stunds umgänge med "pappa". Lämnar de telefonerna så är de välkomna igen! Nu var jag djävligt drastisk, men jag tror det behövs. Någon måste sätta ner foten och säga stopp!
/Ulf ifrån ett snötyngt Öjebyn[/quote] Väldigt drastiskt och tufft gjort av dig. Monica ![]() |
![]() |
|
|