|
||||
|
||||
Norwegian säger upp personal
|
|
||||
|
||||
Sv: Norwegian säger upp personal
Inte så oväntat, tho!
Kjoos är en Skandinaviens O'Leary. Antingen gillar vi det eller så hatar vi det. / flyger oftast med decent bolag |
|
||||
|
||||
Så har iaf inte RA gjort - än!
/NW |
|
||||
|
||||
Extra tråkigt när uppsägningen kommer precis innan jul. Ofta är det ju så av någon anledning. Jag blev uppsagd veckan före jul när jag jobbade på Postens huvudkontor, inte bara jag, vi var 400 personer som fick samma julklapp.
|
|
|||
|
|||
De krymper alternativen att resa med. Får väl stanna hemma snart.
God Jul i alla fall |
|
|||
|
|||
Samtidigt lockar Norweigan Bank med att man ska sätta in pengar och få 2,5% ränta från första kronan.....Det är nog den sista bank jag skulle satsa mina små sparkronor i... Bara namnet låter lite osäkert.....
Lissi |
|
||||
|
||||
Jasså... - kunne være interessant å vite hva med "Norge / Norwegian" som gjør deg ( mest) usikker
|
|
|||
|
|||
Jag menar att samma dag som Norweigan säger upp personal så får man brev från dem att man ska sätta in pengar på deras bank.....alltså brevet kom från Norweigan Air..det var bara lite humor i det hela! Inget annat!
Lissi |
|
||||
|
||||
Se er runt i vårat samhälle. Det är inte bara Norwegian detta berör. Hela transportnäringen ..Sjöfart flyg landsvägstransporter.
Från Östersund till Umeå flyger ett litet bolag från Mellansverige. Där skall nu snart piloter från öst sitta. Jo dom är billigare. Dom ombord på Norwegian blev ju bara överförda till ett svenskt bemanningsföretag. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citat:
// Malin |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Lite ironi ligger det i att forumet just nu hade en reklambanner med banknorwegian.se till 2,35% insättningsränta, just som jag läser tråden.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Mvh Janérik |
|
|