|
||||
|
||||
Reguljär-flyg till Rhodos ! (+ Långtidsboende )
Hejsan Go'a & Gla'a Kalimeror ,... Och God Fortsättning på Nya året !!
Nu har en dröm,sedan länge,... gått i uppfyllelse !! Jag skall bo 3 månader på Rhodos nu under "vintertid" ( Feb+Mars+April ) Men jag behöver faktiskt hjälp med hur/vart eller vilka jag skall fixa/boka "Bästa & Billigaste" biljetten tur o ret .Jag har aldrig åkt eller bokat reguljär-biljetter förut,och nu så vänder jag mig till expertisen härinne Jag bor i Karlstad och tänker åka Swebus/flygbussen till Arlanda, så där får ju "starten " bli ! Det här blir ju spännande och det är totalt okända marker för mig ,... Tusen tackar ( i förväg) för all hjälp jag kommer att få av Er |
|
|||
|
|||
Sv: Reguljär-flyg till Rhodos ! (+ Långtidsboende )
Det høres herlig ut.
Søk direkte på sas.se, få opp månedsoversikten for februar (med SAS kan du få gjennomgående billett Stockholm-Køben-Athen-Rhodos). Billettene er billige. Kan du vente med hjemreise til 4. mai, har Ving enkel billett Rhodos-Arlanda, 'nesten gratis'. |
|
||||
|
||||
Citat:
- så herlig å kunne tilbringe 3 vintermåneder på Rhodos:-) Grattis Jeg kan varmt anbefale "Kristina's Rooms", en oase i Gamlebyen Vi bodde der hele november i fjor (2012) og en bekjent av oss bodde der hele vinteren! Jeg tror vinterprisene er de samme nå, 250 - 350 euro/mnd avhengig av hvilket studio du velger, prisen inkluderer AC ( oppvarming) og Wifi Jeg vil anbefale nr 4 , det beste rommet, om det er ledig! Spesielt anbefaler jeg det om vinteren, fordi det er varmest! November i fjor var fin vi trengte ikke bruke AC , temp inne hos oss i nr 4 var tre grader varmere enn hos naboen:-) Du finner info/adr om Kristina's under hoteller/ Rhodos her på Kalimera! Hils gjerne Johan fra meg/ Kari om du tar kontakt |
|
|||
|
|||
Hej torhildur
Sök på momondo.se där får du upp många förslag. //PA |
|
||||
|
||||
Hej på Er !
Hjärtligt Tack för hjälp Nu ska jag försöka se hur detta går ,men det blir säkert bra Mvh Torhildur |
|
||||
|
||||
Tjolahopp !
Nu är det Bokat & Betalt ! Det blev SAS neråt och Ving hemåt ( Örebro ) Tack åter igen för tips Nu är det bara att njuta och "bara vara" på Älsklings-Öa från Måndag 27 Januari till Söndag 4 Maj ,... Sagolikt,.. Det här har jag haft i mina tankar & drömmar,.. sedan 2007 ! Nu blir drömmen sann,... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Grattis. Du får sikkert en deilig vår på Rhodos.
|
|
||||
|
||||
Grattis! Det måste vara tre eller fyra år sedan vi träffades. Och redan då pratade du om att bo en längre tid på Rhodos. Och nu är du snart där.
Hälsningar! Sjöborren. Och lycka till! |
|
|||
|
|||
Grattis Torhildur!
Jag brukar mellanlanda på Rhodos i april,på vägen till Karpathos och vanligtvis bor jag på Mango Bar i Gamla stan. Kanske vi ses..?? Mvh, Mikke |
|
|||
|
|||
Bara att önska dig lycka till som får tillbringa 3 månader på denna härliga ö. Vi var där 2 månader under senhösten och det var härliga månader. Om du inte ordnat boende så kan jag rekommendera Panorama Studio och apartments som har året runt öppet och är ett jättefint boende med antingen studio eller apartment till riktigt bra priser. Ligger alldeles i utkanten av stan men är på promenadavstånd.
Margaretha |
|
||||
|
||||
Citat:
Tack,jag glädjer mig stort ! Och Du,Sjöborren,... Det är hela 7 år sedan vi träffades !!! (2007 ) Tiden går ju så jättefort Ha det så bra / Kramar Torhildur |
|
||||
|
||||
Citat:
Tack för tips ,jag ska "spara" på detta Den här gången har jag ordnat mitt boende ,men förhoppningsvis så blir det flera långresor ,och då kan det vara bra att ha flera alternativ |
|
||||
|
||||
Citat:
Hej Mikke! " Long time no see " ,... Ja,det vore trevligt att " ta en kôpp " Hör bara av dig ,jag är ju där fram till 4 Maj ! |
|
||||
|
||||
Citat:
Gott Nyttår ! Jeg hade allerede noe sted å bo på (denne gangen) men det er så bra med flere muligheter ,så Tusen Takk for dette tipset og,.. God Fortsettning |
|
||||
|
||||
Citat:
Tack,tack för tips ,.. men Momondo blev för " mycket" för min ut-tröttade ,vidbrända hjärna,... att förhålla sig till Men det kanske går bra " en annan gång " |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citat:
Hjertelig og Stort Takk Det var D i t t tips som hjelpte meg med reisa både til å fra Rhodos !! Toppen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
7 år? ... Minns det som igår, då vi satt hos Mike ... Nej! Nu får jag börja dra i handbromsen.
|
|
|