![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag bokat flygstol t/r från Stockholm - Kalamata via Flygpoolen för min 3 veckas höstresa till Peloponnesos.
![]() Skall betala inom ett dygn till Flygpoolen. Tyckte att priset var det bästa hitintills när jag jämfört. Men nu när jag läst kritiska recensioner om Flygpoolen på nätet känner jag mig lite osäker. ![]() Reser med Aegean Airline som går direkt till Kalamata utan mellanlandningar. 3 1/2 timmas resa. Kan ta ett Norwegian inrikes flyg från GBG - STHLM med exakt anslutning för endast 299 Kr om jag vågar chansa. Den landar två timmar och 25 minuter innan Aegean skall starta. Det borde klaffa. ![]() Ja nu kan jag fortsätta planeringen lättare och se mig om efter härliga platser och rumspriser. Båttids tabellerna har inte heller uppdaterats som jag kan se men det kommer väl. Hihi! Vad glad jag är! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu kan äventyret börja på riktigt med starten ordnad.!
![]() Det ÄR en härlig känsla. Flygpoolen har jag dock aldrig hört om innan så den kan jag inte säga något om, däremot att jag tror att du blir riktigt nöjd med Peloonessos ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ooh vad härligt! Och välkommen hit till Kalamata området,behöver du tips för boendet så hjälper jag gärna till!
Du kan boka Kalamata flyget hos SAS också för de har platser i Aegeans plan,samt hos Apollo. Om du bokar på SAS kan du boka direkt GBG-Kalamata,då blir det med mellanlandning i Stockholm men väskan går ju ända fram. Priser runt 3000 tor hos SAS. Dessutom har Aegean börjat ta 30€/väg för väskan på GO biljetten.På Flex biljetten som är dyrare ingår väskan. Hos SAS ingår allltid 23 kg bagage! Hoppas dessa tips hjälper lite i planeringen. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Lissi! Peloponnesos i mitt sinne och jag längtar redan dit.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Anneli56!
![]() Tack för tipset att kolla med SAS -varianten. Vill hellre ha den tryggheten och säkerheten i beställningen och då betala några kronor mer än att jaga det billigaste priset. ![]() Planen med 3 veckor på Peloponnesos håller jag fast vid. Skönt att tagit det beslutet. ![]() |
![]() |
|
|