![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Är det någon som har en susning om huruvida det finns nåt ställe att övernatta på i Lavrio (i själva stan, alltså)?
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Charleston
![]() Citat:
![]() //PA ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, det är nog samma som jag hittat. Det var i alla fall över en halvmil ifrån. Grejen är den att vi inte (om vi nu väljer resmål från Lavrio, förstås, funderar närmast på Kea) kommer att hinna med nån eftermiddags/kvällsbåt (åtminstone inte om dom går ungefär som förra året), utan vill då gärna ta en tidig morgonbåt i stället.
Nödlösningen är förstås att ta en övernattning en bit ifrån och sen ta en taxi i alltför tidiga ottan till Lavrio. Tack ändå! |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tips, Kimmen. Det var i alla fall närmast hittills. Fast priset är mycket riktigt i högsta laget för att bara få sova några timmar...
|
|
|||
|
|||
![]()
Jeg mener at vi diskuterte hotell i Lavrio for et par år siden (?) også, og kom fram at det ikke var noen der. Men kanskje går det an å lete fram den gamle tråden for å sjekke.
Aegeon Beach hotel tror jeg er blitt feilplassert på kartet i linken over. For det hotellet er nabohotellet til Sounion, om jeg ikke husker feil. Jeg har badet på stranden der. Men det er noen år siden, så husken kan svikte ![]() Kan alternativet være å hoppe av bussen i Markopoulo? Har ikke sjekket hoteller der, og Markopoulo er jo ikke akkurat noe drømmested. Men det er jo heller ikke Lavrio. Uansett, Kea er så fantastisk at det er verd det ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Slik som den greske økonomien har utviklet seg siden 2006, er det vel heller tvilsomt at noen har vært sprø nok til å satse på et hotell i Lavrio i mellomtiden! |
|
|||
|
|||
![]()
Tack, Janne och Admirala. Verkar tyvärr inte så lovande, alltså. Det blir kanske ett inrikesflyg till Limnos i stället. Får ta Kea en annan gång.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Støtter fullstendig! Kea er den beste greske øya jeg har besøkt.
|
![]() |
|
|