|
||||
|
||||
YESSS
E n d e l i g kunne jeg booke den etterlengtede vårturen - og, det ble Dodekaneserferie igjen
PLANEN er Rhodos (transferøy)- Kastellorizo - Nisyros ( evt Tilos ) Chalki - Rhodos i mai Kr 706 tur/retur pr.pers Oslo Rygge - Rhodos ble f or fristende Kastellorizo er ny øy for oss, besøket vi hadde planlagt der i november 2012 "gikk i vasken" så å komme d i t ser vi fram til CHALKI har blitt vår lille s t o r e favoritt, det blir vårt tredje besøk der på kort tid Nisyros ( evt Tilos ) ligger slik at vi får en smidig reise, med e n LANG båttur riktignok. Nisyros lokker oss mest, men det kan bli Tilos (pga stranda i Livadia + andre strender) etter Kastellorizo er vi nok badesugne - selv om man k a n bade der og har jeg forstått DEILIG å få en vårferie i Hellas i år og |
|
|||
|
|||
Sv: YESSS
Herlig . Det høres riktig deilig ut med en vårferie. Gleder meg til å høre hvordan det går, om du skriver litt underveis. Alltid hyggelig å følge dine reiser.
Min reise i den retningen er først i slutten av mai (om alle gode makter er med, og om 'omgivelsene' lar meg i fred!) - og hvilke øyer i så fall er foreløpig i det blå. Kanskje blir det slett ikke Kalymnos denne gangen. Senast redigerad av malou den 2014-02-18 klockan 10:56. |
|
||||
|
||||
Heja Kari och Arne.
Äntligen Kastelorizo! Ni kommer inte att ångra er. Birgitta |
|
|||
|
|||
Låter som en underbar resplan.. Tilos måste ni väl besöka, så fint i Livadia!..
|
|
|||
|
|||
SÅ härligt det låter! Vilka priser på flygresan! GRATTIS....
Lissi |
|
||||
|
||||
Takk for hyggelige kommentarer. Malou, Yannis, Sunny12 og Lissi V i s s t er prisen utrolig bra, "bookefingeren" lot seg ikke stoppe |
|
|||
|
|||
Är det Ryan Air Ni flyger med då, med tanke på det låga priset?..
|
|
||||
|
||||
Citat:
Etter å ha lagt et prinsipp til side tok vi en "prøvetur" med RyanAir i fjor - det var en positiv opplevelse |
|
||||
|
||||
Citat:
"Detta är mina principer och gillar ni dem inte, så har jag andra!" /Netwolf |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Grattis! Hoppas att ni kommer tycka lika mycket om KZO som vi gör.
|
|
||||
|
||||
Takk, det tror jeg vi kommer til å gjøre
|
|
|