![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja det blir Poseidon i år också. Var mycket nöjd med boendet där.
Visst är Tinos, Fourni, Amorgos, Folegandros mfl härliga. |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=RUJO;325080]Ja det blir Poseidon i år också. Var mycket nöjd med boendet där.
quote] Så bra du ble fornøyd med Poseidon... husker du etterspurte erfaringer i fjor ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men himmel så många repriser det blev av mitt inlägg
![]() ![]() Vad hände? Kanske Janne kan fixa detta? Att svara på androiden verkar inte bra... Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det gör väl inget Lissi, bara kommentarerna är positiva.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag har också sett delfiner när jag har åkt med Nisos Kalymnos till Lipsi. Två gånger faktiskt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() At "Poseidon" er et godt valg har jeg forstått ![]() - hvordan er utsikten ? - at det er flott h a v utsikt ser jeg av bildene på Booking.com ![]() - men er det "kun" utsikt til havet, eller ser man litt av byen og? Siden det ligger så langt "ut" t r o r jeg ikke det, men håper ![]() Kjenner du, RUJO, eller andre, "Studio Katerina", beliggenheten vet jeg, men om det er trivelig å b o der? - de er nye på B.com og har ingen recensjoner enda ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Precis som Rujo var jag också mycket nöjd med Poseidon och rekommenderar dem gärna. Fin utsikt över vattnet och hamnen och även en del av byn. Ungefär så här mycket av byn såg jag från min studio.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Poseidon er nok et GODT valg ![]() Bildelinken kom ikke fram før jeg skulle sitere/svare ![]() - skal se om jeg finner bildet ditt ![]() "hva er det som skjer'a" ![]() ![]() ... når jeg trykker på forhåndsvisning... ble linjen borte igjen ![]() Kanskje den dukker opp igjen når jeg får lagt inn... ![]() - men... Nei ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Du ser alltså inte min bild alls?
|
|
||||
|
||||
![]()
Nei, merkelig
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har nu lagt in några bilder med utsikten från Poseidon i ett album. Hoppas du kan se dem (även om skärpan på kvällsbilderna inte är den bästa)
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag ser bilden alldeles utmärkt fast jag inte ska till Lipsi
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Kul att höra. Minns inte när jag la upp en bild senast (mycket länge sen) så det är kul om det funkar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Efter att ha sett den fina bilden från mysiga Lipsi så kom en längtan efter denna ö som vi besökt några gånger.Bott hos Maritza på Barbarossa lite närmare hamnen de senaste gångerna.Åhh,tänk att få sätta ner,efter promenaden från stranden,på ouzerian ta in en ouzo få lilla fatet med diverse godsaker till ta en ouzo till och sen vandra hemmåt.....
![]() Nä hörrni,nu tar jag min resedagbok och läser och drömmer mig bort till Lipsi. Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vi har kun vært en gang på Lipsi, det var også i september 2007 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi var på Lipsi för första gången i somras och det lär inte bli den sista. Vi bodde först på Poseidon och där trivdes vi förträffligt. Det var underbart att sitta på balkongen och titta på båtarna i hamninloppet.
Vi hade även i förväg bokat ett annat ställe att bo på, Georgia som ligger högt inne i Choran. Där bodde vi i ett litet hus på en takterrass till ett större hus. Utsikten var fantastisk i 180 grader. Lipsi var en ö helt i min smak och som sagt vi kommer tillbaka! Lena ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här är en till bild från det fantastiska boendet hos Georgia på Lipsi.
Lena ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ingen dålig utsikt!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||