Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2014-03-07, 17:58
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Ryggstödsfällning på flygplan

Citat:
Ursprungligen postat av Yanna Visa inlägg

MEN ännu värre är när en unge sitter och sparkar mig i ryggen! Visst säger jag till...men ibland varar det typ några minuter och så fortsätter det...vissa föräldrar kan inte tackla detta....ungen "bestämmer"!
Hmmm...finns mycket att störa sig på när man flyger...egentligen...fällda säten är inte det värsta!
NU är Du jäkligt modig Yanna! Detta togs upp i en tråd för något/några år sen och då tog det hus i helsicke om jag minns rätt

Jag själv , som har arbetat med barn hela mitt vuxna liv , tillåter mig också att bli irriterad över bensparkning och hopp och syskonbråk i sätet bakom och det har INGET att göra med om jag älskar barn eller inte. Är jag på semester blir jag bara rent jättetrött på detta! Mina barn fick aldrig busa på flyget, men det är väldigt vanligt nu tycker jag och det är inte många som blir tillsagda!
...och som sagt jag älskar barn, arbetar frivilligt med dem nu som pensionär och ska ha huset fullt med barnbarn över helgen, det är ju MELLO!
Men åker de nån gång med på semester i flygplan då får de inte sitta och sparka i ryggen på den framför

Lissi - som faktiskt också ibland fäller sätet, när den bakom också gör det!
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:06.