|
||||
|
||||
Flygbuss till Kastrup från Karlskrona
Från och med den 22 april börjar Swebus trafikera Kastrups flygplats från Blekinge. Jag vet att bussen går från Karlskrona, Ronneby och Karlshamn, kanske den går via andra orter också. Bussen kommer fram till Kastrup klockan 05.00, med andra ord helt perfekt för att hinna med ett plan till Grekland, som oftast går tidigt på morgonen. Tidigare har det krävts en övernattning i Köpenhamn eller Malmö. Jag bokade biljett så fort jag fick veta nyheten.
|
|
||||
|
||||
Sv: Flygbuss till Kastrup från Karlskrona
Jag läste det i dagstidningen. Hoppas att den går genom Sölvesborg också, i så fall är det ett bra alternativ till tåget Då kan man sova på bussen och slippa sitta vaken på Kastrup hela natten som vi gör nu. Vid vår redan inbokade resa i maj passar tiden tyvärr inte men kanske någon gång framöver Helt klart positivt.
|
|
||||
|
||||
Ja, det verkligen en tidig julklapp. När vi bodde i Stockholm tog flygbussen under en timme, nu är tre timmar lite.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ja verkligen. Har nu tagit reda på att denna buss inte går från min lilla hemstad MEN den går från Kristianstad Går lika bra det eftersom en av oss bor där Siw o Lena |
|
|