![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Å var är detta då?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Inspelning av TV-serien "Den badande kocken med hemlig gäst i soffan".
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hehehe. Och gästen är den nakna kocken! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Allt tyder på att vi är i Sverige?
|
|
||||
|
||||
![]()
Dalälven? /Katitzi
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vänern?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Klarälven?
//Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, para poli. Du har rätt. Vi är i Sverige. Var bara lite förvånad att du tog landet så snabbt.
Men VAR är vi? Ingen har rätt so far! /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Jag brukar ha ganska lätt att identifiera svenskar när jag är ute och reser(Konstigt nog, för övrigt är jag ansiktsblind) Det lyser svenskar om desse. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hm - två arbetspråmar har kopplats samman till någon form av plattform från vilken man ska leverera föda, grillkorv med tillbehör under någon tillställning.
Gissar någonstans efter Västkusten, kanske efter Havstensfjordens stränder? |
|
||||
|
||||
![]()
Inte västkusten...
|
|
||||
|
||||
![]()
Mälaren
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag säger Luleå skärgård,för att för ngt år sedan fanns det en liknande skapelse som kom och la till vid Lulvikens badplats och man kunde inhandla supergoda och dyra hamburgare.
Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vi var i Luleå och badade en sommar och vi hade helt glömt av att ta med oss fika och inte ens en kiosk fanns det. Med kurrande magar funderade vi på att packa ihop och ge oss av, men så kom det en grillbåt ute på vattnet.... Hallå, DET KOM EN GRILLBÅT UTE PÅ VATTNET! Det händer ju bara inte. Jag trodde knappt mina ögon ![]() Snacka om de där hamburgarna var goda och jag hade kunnat betala hur mycket som helst i det ögonblicket! ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Nämen,va kul att jag hade rätt
![]() Monica ![]() |
![]() |
|
|