Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa runt i Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-03-30, 11:32
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Fullt på boenden

Jeg er enig.. Sifnos og Koufonissi virker iallefall veldig dyrt... Har spurt direkte flere steder og de skulle ha 50-80 euro pr. natt for en person i siste uken av Juni...og dette er enkle steder uten pool og alt slikt...mye er også fullt.
Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 11:43
Thira Thira är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2013

Citat:
Ursprungligen postat av Ia Visa inlägg
Jeg er enig.. Sifnos og Koufonissi virker iallefall veldig dyrt... Har spurt direkte flere steder og de skulle ha 50-80 euro pr. natt for en person i siste uken av Juni...og dette er enkle steder uten pool og alt slikt...mye er også fullt.
Men hjälp så dyrt! Det stämmer nog som de säger då i så fall. Det blir en riktig Greklandsboooom i år.

Ofelia: Jag vet inte var på Amorgos ni vill bo men förra året hyrde jag billigt i juni på Pelagos i Egiali. Men bokade då på plats. Nog tror jag ni borde kunna göra det även i år? (Fast reser man med familj så vågar man kanske inte chansa.)
I år har jag förbokat på Pension The Big Blue i Katapola (mailade direkt med hotellet). Och fick ett väldigt bra pris för att vara i slutet av juli. Testa med dem.
Som jag har förstått det så är det ett hotell med enkel standard men fantastisk utsikt.
Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 11:49
Riittas avatar
Riitta Riitta är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Vi har också bott ett par nätter på Pelagos i Egiali Det var både bra boende och bra pris

Riitta
Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 11:50
Thira Thira är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2013

Citat:
Ursprungligen postat av Riitta Visa inlägg
Vi har också bott ett par nätter på Pelagos i Egiali Det var både bra boende och bra pris

Riitta
Ja och otroligt hjälpsam och gullig personal. Dessutom frikostiga. Jag skrev uppflera frappe på rumsnotan och de bara skrattade åt mig som om jag var alldeles tokig, när jag ville betala för dem vid avfärd.
Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 11:53
ofelias avatar
ofelia ofelia är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007

Tack för tipsen. Vi har inte bestämt än vilka öar det blir dö vk fortfarande kollar båttider och boenden. Om det blir Amorgos kan både Katapola och Aegiali vara aktuellt.

/Ofelia
Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 12:04
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Føler at det enkelte øyer som har et enormt trykk og som har mulighet til å høyne prisene enormt.. det er spesielt Sifnos og småkykladene etter min erfaring.. mye er også utsolgt på Santorini, men har ikke følelsen av at prisene der er steget i samme omfang..
Har man en litt slunken lommebok så man man rett og slett velge andre øyer...som f.eks. Amorgos ... og det er jo ikke helt galt
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:56.