Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-04-08, 23:48
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Barnfamiljs första öluff i Kykladerna

Om dere skal ha 3-4 netter på Santorini så tror jeg at jeg ville ha holdt meg til bare 2 øyer i tilegg.. (om ikke dere er av den helt rastløse typen...) Hadde tatt Koufounissi først deretter Naxos (siden Naxos har best kommunikasjon m Santorini av disse øyene, bortsett fra Paros) .. og så Santorini
Fira er en "travel" by for små barn, altså ikke veldig barnevennlig... Men finnes flere hotel med basseng som ikke har kalderautsikt... ønsker dere det i tillegg er Kaffieris blue Apartment et av de få hoteller med basseng som er sånn någenlunde barnevennlig. De har firemannsrom...bodde der to netter sist sommer i et femmannsrom.
Svara med citat
Gammal 2014-04-09, 09:07
malmel malmel är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2014

Hm, jag har själv fastnat för Serifos av nån anledning efter att ha läst lite och för att det är ganska "nära" Aten, får fundera lite. Bör tips att kolla upp vilka öar som har bra färjeförbindelser med varandra.

/malmel
Svara med citat
Gammal 2014-04-09, 11:23
malmel malmel är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2014

Citat:
Ursprungligen postat av Ia Visa inlägg
Om dere skal ha 3-4 netter på Santorini så tror jeg at jeg ville ha holdt meg til bare 2 øyer i tilegg.. (om ikke dere er av den helt rastløse typen...) Hadde tatt Koufounissi først deretter Naxos (siden Naxos har best kommunikasjon m Santorini av disse øyene, bortsett fra Paros) .. og så Santorini
Fira er en "travel" by for små barn, altså ikke veldig barnevennlig... Men finnes flere hotel med basseng som ikke har kalderautsikt... ønsker dere det i tillegg er Kaffieris blue Apartment et av de få hoteller med basseng som er sånn någenlunde barnevennlig. De har firemannsrom...bodde der to netter sist sommer i et femmannsrom.
Vad tyckte ni förresten om Kaffieris blue Apartment? Ser ju väldigt trevligt ut på deras hemsida. Vad fick ni betala där? Hade ni bokat i förväg?

/malmel
Svara med citat
Gammal 2014-04-09, 12:05
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Hotellet var helt ok, rent, ok frokost som ble servert på balkongen, nydelig utsikt, stille og rolig, men samtidig kort vei til alle butikker og gode spisesteder. Parkeringsplass og busstopp like ved.
Trapper opp til veien, men personell bar koffertene våre ned og et esel bar dem opp. Perfekt beliggenhet etter min smak.
Ble hentet på kaien og kjørt til flyplassen.
Dessverre husker jeg ikke prisen, men vi fikk det mye billigere ved å kontakte dem direkte. Men man betaler altså mye for utsikten! Innbiller meg at det var ca. 220 euro pr. natt for 5 stk.
Rommene er litt mindre enn de ser ut for på bilde...ganske normalt

Jeg lette lenge... for oss var det viktig med EN boenhet utsikt, og gangavstand til sentrum. Dette var det rimeligste og beste alternativet.
(kunne fått noe litt rimeligere u. basseng, men det var ikke snakk om mange kronene)

Serifos funderer jeg på selv sommer... har dårlig båtforbindelse m. Santorini..og veldig dyr ! (bare få dager i uken) en mellomlanding" f.eks.på Ios, Folegandros, Milos kan gjøre det lettere å få det i hop (og kanskje rimeligere). Hadde evt. selv valgt Serifos og Sifnos og derfra til Santorini. For mange øyer og overnattinger/pakking føes stressende for ungene ...og en selv tenker jeg... er jo ferie

Senast redigerad av Ia den 2014-04-09 klockan 12:59.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:51.