|
||||
|
||||
En ny säsong!
Vad härligt att läsa alla rapporter från folk, som börjar besöka Grekland igen. Det drar i restarmen och kan knappt bärga mig.
Vintern har för mig, varit som vanligt, Dvs, hemsk. Detta då jag åkt på vintergreksjukan, var och varannan vecka! /Netwolf |
|
||||
|
||||
Sv: En ny säsong!
Katitzi |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heja Netwolf, Du har krekhumor, Du också!
/ Jannis |
|
|||
|
|||
..du är bara så skön!!!..
|
|
|||
|
|||
Vintergreksjukan är den hemskaste av sjukdomar för den kan bara botas på plats. Jag har redan varit tvungen att kurera mig en gång och snart blir jag tvungen att åka ner igen
Lissi |
|
|||
|
|||
Vintergreksjukan, den var bra den! Tror att den är oerhört smittsam, vet fler som drabbats. Som Lissi skriver finns det bara ett sätt att bota den på och för min del så lär jag bli sjukare o sjukare för jag skall vänta länge på medicinen. Närmare bestämt 111 dagar, hemska tanke.
|
|
||||
|
||||
Har du också fått Vintergreksjukan ? Gör som jag,tag Kalimera varje dag och du blir som en ny människa.
Vill du veta mer,kontakta www.kalimera.nu , från 0 kr/månad. |
|
|||
|
|||
Det værste er, at man får sygdommen på alle årstider...
|
|
|||
|
|||
Instämmer, jag mår illa alla månader under året då jag inte kan vara i Grekland... MEN nu är jag här och alla sjukdomssymtom är som bortblåsta!!..
|
|
||||
|
||||
Det är den. Så fort jag eller min fru drabbats, insjuknar den andre inom några minuter..
Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
Katitzi |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Denna sjuka brukar drabba mig som värst framåt förvåren.Ibland händer det att jag förnimmer matdofter från mitt något öppna fönster(på jobbet),som svagt påminner om Grekisk mat.Ibland kan det vara på gatan,när man känner dieselutsläpp från ett fordon.
Vid dessa tillfällen bara måste jag googla som en tokig på bilder från Amorgos och andra öar,kolla boende på tex Naxos alldeles för tidigt osv. Men, så VIPS är man där!!!! |
|
||||
|
||||
Vintergreksjukan... Det är det så den kallas! Som jag har undrat... Men boten = kalimera.nu har jag hittat!!! Annars hade jag inte överlevt vintern överhuvudtaget... Men nu börjar det närma sig så sakteliga... Härligt!
MVH zakka |
|
|