![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Funderar på att åka till Kos, närmare bestämt Marmari i sommar.
Vi har på grund av eller tack vare se det som ni vill ![]() utan barnklubb förra året så nu blir det ett hotell med gott om barn så hon får ut lite av semestern med.....ni vet ge och ta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har varit med om både blåst och vindstilla på norr Kos. Har ni otur kan det blåsa rejält. På södra Kos är däremot nästan alltid lugnt och stilla, i alla fall när jag har varit på Kos. Jag har dock aldrig vari där i juli (tror jag).
|
|
|||
|
|||
![]()
Hei.
Har bare vært en gang på Kos og det var i september i fjor. Vi leide scooter og kjørte ut til strendene på nordkysten. Et par dager var det ikke greit å bade i sjøen pga bølger og mye vind. Ellers var det greit. Vi har vært på Kreta, Rhodos, Karpathos og Samos og hatt masse vind. Det er vel ikke til å unngå når man er på en øy. Jeg har aldri vært på øyene i juli, men innbiller meg at da er det så varmt der at det må være bare deilig med vinden? Skal til Kreta i begynnelsen av august i år, og håper egentlig at det ikke er 35 grader og vindstille, jeg. Vennlig hilsen Pelagia |
|
|||
|
|||
![]()
Låter väl ganska bra då. Får väl hyra bil och åka till södra sidan på blåsiga dagar. Tack för svaren./Tommy
|
|
|||
|
|||
![]()
Skulle vara roligt att höra vad ni tycker om Atlantica Club Marmari. Vi åker dit i september.
|
![]() |
|
|